منوی دسته بندی

تعمیرات صندلی اداری سیار در محل کار یا منزلتان

تعمیرکار متخصص در تعمیر صندلی اداری
تعمیرات صندلی اداری سیار و در محل شما

در شرایط حال به علت افزایش قیمتی که تعمیرات صندلی های ادراری یافته اند، اندکی خرید آن ها مشکل است پس در این حال تعمیر صندلی می تواند یکی از گزینه های مناسب پیش روی شما باشد، در صورت تعمیر صندلی اداری و یا هر مدل صندلی دیگر چرخدار می تواند هزینه های ما را در خرید صندلی بسیار کمتر کند، اگر صندلی به درستی تعمیر شود و مشکلی ایجاد نکند می تواند کارایی یک صندلی جدید و نو را داشته باشد و حتی زیبایی بیشتری نسبت به صندلی نو داشته باشد. البته توجه کنید اگر می خواهید صندلی خود را به یک صندلی نو و تمیز تبدیل کنید باید از تعمیرکاران کار بلد و حرفه ای برای تعمیر بهره ببرید در غیر این صورت تعمیر فایده نخواهد داشت!

مراقب کلاهبرداری باشید!

در هر تعمیرات صندلی اعم از اداری و یا هر مدل دیگر که شما در منازل استفاده می کنید مهم ترین قطعه آن جک صندلی می باشد، در واقع این ابزار بسیار حائز اهمیت است و در صندلی های اداری نقش پررنگی دارد، وظیفه جک بالا و پایین شدن صندلی است همین مورد هم باعش شده تا بیشتر صندلی ها در هنگام تعمیر صندلی اداری نیاز به تعویض جک داشته باشند، اگر قصد تعویض این قطعه مهم را دارید ابتدا قبل از هر چیزی با تعمیرکاران و یا فروشندگان قطعات صندلی تماس بگیرید و از قیمت آن اطلاع حاصل کنید، در این حالت ممکن است شما با قیمت های متعددی روبه رو شوید ام از سوی دیگر همه افراد ممکن است همین قیمت را به شما بگویند.

تعمیرات انواع مدل های صندلی اداری

آیا هر مدل صندلی نیاز به تعمیر دارد؟

خب جواب این سوال کاملا واضح است که خیر! هنگامی که برخی تعمیرات صندلی ها نیازمن به تعمیر و یا تعویض قطعه ای دارند در برخی از قطعات آن هزینه صندلی نیز مشخص می شود، و زمانی که شما اقدام به تعمیر صندلی کنید قطعا با یک صندلی نو و جدید هیچ فرقی نخواهد داشت، حتی در برخی مواقع ممکن است بهتر از یک صندلی نو کارایی داشته باشد، البته به استفاده شما بستگی دارد.

مراحل تعمیرات صندلی

برای تعمیرات صندلی مراحلی وجود دارد که شما باید آن ها را رعایت کنید تا صندلی به درستی تعمیر گردد:

– در ابتدای کار قبل از هر کاری قطعات مختلف صندلی را از یکدیگر جدا کنید، این مرحله را تعمیرات صندلی اداری در تهران، خرد کردن صندلی می گویند.

– بعد از این مکانیزم صندلی قابل جدا شدن است که اگر به تعمیر نیاز داشته باش باید آن را جوشکاری کنید.

تعویض جک صندلی اداری در محل

– در این بخش شما باید جک صندلی را باز کنید و مورد بررسی قرار دهید، اگر جک نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد باید آن را انجام دهید.

– چرخ های صندلی به کلی از یکدیگر جدا می شوند و اگر چرخ ها آسیب دیده باشد باید تعویض و یا تعمیر گردند.

– پارچه و یا چرم صندلی که به آن روکش صندلی هم گفته می شود از قسمت پشتی و نشیمن گاه صندلی قابل جدا شدن است، هنگامی که روکش صندلی را جدا کردید اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد باید فوم یا ابر آن را تعویض کنید.

– اگر ابر یا فوم صندلی کیفیت و کارایی خود را از دست داده باشد می توانید اندکی فوم و یا ابر به آن اضافه کنید و روکش را تقویت کنید.

– البته به یاد داشته باشید که بیشتر قسمت های صندلی قابل تعمیر و تعویض هستند اما در برخی مواقع تعمیرات صندلی خارجی و یا تعویض آن ها کار به صرفه ای نیست.

صندلی را در محل تعمیر کنید

اگر صندلی شما دچار خرابی شده باشد و قطعه ای از آن نیازمند تعمیر و یا تعویض باشد امکان تعمیر آن در محل وجود دارد، قطعاتی که قابل تعمیر هستند شامل؛ پایه، مکانیزم، چرخ صندلی، جک صندلی می باشد که تعمیرکاران و متخصصان می تواند آن ها را در محل تعمیر کنند، البته اگر صندلی شما‌ نیاز به تعویض فوم‌، جوشکاری، نیاز به رویه کوبی داشته باشد امکان تعمیرات صندلی خارجی در محل وجود ندارد.

کلاهبرداری در فروش قطعات صندلی!

اگر می خواهید در خصوص بی کیفیتی و یا مرغوبیت قطعه اطمینان حاصل کنید به موارد زیر توجه کنید که از فروشنده و یا تعمیرکار صندلی خواهید شنید!

– این قطعه دارای کیفیت بسیار بالایی است

– این قطعه در بازار از جمله جدیدترین ها و بروزترین ها است!

– من به شما تضمین تعویض قطعه را می دهم.

این افراد اولین چیزی که به شما خواهند گفت تعویض و یا تضمین جک صندلی است، البته این افراد ممکن است این کار را انجام دهند ولی مشکل اصلی کجاست؟ جکی که به شما فروخته اند یا بر روی صندلی شما نصب کرده اند جک تقلبی است و تقریبا ۴ برابر بیشتر از قیمت اصلی به شما فروخته شده اگر شما چندین بار هم برای تعویض قطعه اقدام کنید باز هم فروشنده در مقابل شما سود بسیار زیادی خواهد کرد!

تعمیرات انواع صندلی اداری در تهران

نکات مهم در زمان خرید قطعات صندلی

تمامی قطعاتی که تعمیرکار بر روی صندلی شما استفاده می کند باید ضمانت نامه و یا فاکتور داشته باشند و در آن قید شود، از تعمیر کار درخواست کنید چند مورد از نمونه کارهای انجام شده را برای شما ارسال کند. قبل از تعمیرات صندلی اداری در تهران و قطعه مورد نظر از ایاب و ذهاب و هزینه های تعمیر آگاه شوید و به توافق برسید چرا که باید قبل از هر چیزی مشخص گردد از تعمیرکار سوال کنید که از چه فومی برای صندلی شما استفاده می کند.

در این باره باید بگوییم فوم سرد گزینه بهتری است، اگر قصد تعویض جک صندلی را دارید باید بگوییم بهترین برند موجود در ایران جک  تایوانی است، البته ناگفته نماند تشخیص جک تایوانی و چینی از هم بسیار دشوار می باشد. از تعمیرکار قبل از انجام تعمیرات بخواهید نوع و مدل مکانیزم را برای شما اعلام کند، اگر صندلی شما پارچع ای دارد سعی کنید آن را شستشو ندهید و یا با دستمال نم دار اقدام به تمیز کردن آن نکنید انجام چنین کاری فوم و یا ابر صندلی را از بین می برد.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما