منوی دسته بندی

تعمیرات صندلی اداری در محل تهران و کرج

اجزای تشکیل دهنده روکش صندلی اداری مثل فوم و روکش و اسفنج و...

تعمیرات صندلی یکی از مواردی است که اکثر اوقات شرکت ها و مشاغل اداری به دلیل استفاده طولانی مدت از صندلی اداری به آن نیازمند خواهند شد. مخصوصا امروزه با افزایش قیمت تمامی کالاها و اجناس تعمیر صندلی های اداری و … می تواند خیلی مقرون به صرفه باشد. شرکت های مختلفی وجود دارد که به منظور رفاه حال مشتریان تعمیر صندلی را در محل و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند، در تهران و کرج نیز به راحتی می توان این شرکت ها را یافت و برای تعمیر خرابی های صندلی ها اقدام نمود. اگر می خواهید با خدمات تعمیرات بیشتر آشنا شوید تا پایان با همراه باشید.

مشاغل اداری استفاده زیادی از مبلمان اداری و به خصوص صندلی اداری دارند

تعمیرات صندلی چه خدماتی را در بر می گیرد؟

شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که تعمیر صندلی اداری در غرب تهران و سایر نقاط در واقع شامل چه اقدماتی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت خدماتی که در زمینه تعمیرات صندلی ارائه می شود شامل موارد زیر می باشد.

  • تعویض یا تعمیر جک صندلی گردان
  • تعمیر روکش و چرم صندلی
  • رنگ کاری صندلی
  • تعمیر پشتی و رویه صندلی چرخدار و گردان
  • تعمیر پایه و دسته صندلی های اداری
  • تعمیر صندلی های گردان
  • تعمیر چرخ های صندلی چرخ دار

البته لازم به ذکر است که تعمیر و تعویض پشتی و رویه صندلی و همچنین تعمیر روکش و چرم صندلی در محل امکان پذیر نیست و باید صندلی به محل کارگاه تعمیرات صندلی ارسال شود.

خرید صندلی به صرفه تر است یا تعمیر آن؟

نوسانات قیمت و افزایش قیمت انواع صندلی های اداری و … موجب شده که در بیشتر مواقع تعمیرات صندلی اداری در اسلامشهر و سایر نقاط ایران خیلی مقرون به صرفه تر از خرید یک صندلی جدید و نو باشد. مخصوصا که ادارات و شرکت ها نمی توانند هر چند مدت یکبار هزینه بسیار زیادی را برای خرید مجدد صندلی اختصاص دهند و برای آن ها این کار اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود. از این رو بهتر است که با تعمیر به موقع و اصولی صندلی طول عمر و کیفیت آن را افزایش دهند.

البته این موضوع به معنی آن نیست که همیشه تعمیرات صندلی کم هزینه تر از خرید یک صندلی نو باشد. در واقع باید ابتدا قیمت صندلی نو را در نظر گرفت و با هزینه تعمیرات مقایسه نمود سپس برای تعمیر صندلی اقدام نمود. زیرا گاهی اوقات صندلی به میزانی خراب شده است که اکثر قطعات آن نیاز به تعویض دارند که هزینه خیلی بالایی دارد. اما در بیشتر مواقع معمولا هزینه تعمیر صندلی خیلی کمتر از خرید یک صندلی نو می باشد.

تعمیرات صندلی اداری شکسته در نوین فیکس

تعمیر صندلی اداری در محل

هر چند که جابجایی و حمل و نقل صندلی های اداری چندان دشوار نیست اما امروزه اکثر ساختمان ها چند طبقه هستند که موجب شده نقل و انتقال صندلی ها به محل تعمیر با مشکلاتی همراه باشد. برای رفع این مشکل امروزه اکثر خدمات تعمیرات صندلی در محل انجام می شود. به عنوان مثال اگر صندلی شما نیاز به تعویض قطعاتی مانند پایه، جک صندلی، چرخ، مکانیزم و .. داشته باشد تعمیر کاران آن را در محل برای شما تعویض می کنند. اما گاهی اوقات واقعا امکان تعمیر صندلی در محل وجود ندارد. به عنوان مثال در مواردی که صندلی نیاز به تعویض فوم یا جوشکاری و یا رویه کوبی داشته باشد حتما باید به محل کارگاه تعمیر منتقل شود تا تعمیرات لازم صورت بگیرد.

نحوه تعمیر صندلی ادارای به چه صورت است؟

نحوه تعمیر صندلی اداری به این شکل است که ابتدا به جدا کردن تمامی قطعات می پردازند و بعد به سراغ جداکردن مکانیزم صندلی می روند تا در صورت نیاز به جوشکاری و تعمیر آن بپردازند. بعد از این مرحله جک صندلی مورد بررسی قرار می گیرد و اگر دچار خرابی و نقص شده باشد آن را تعمیر یا تعویض می کنند.

چرخ های صندلی نیز از دیگر مواردی است که در هنگام تعمیر صندلی مورد بررسی قرار می گیرد و و اگر دچار شکستگی شده باشد آن را تعویض می کنند. گاهی اوقات روکش صندلی که ممکن است پارچه ای یا چرم باشد دچار آسیب می شود که نیاز است تعویض شود. در چنین مواردی باید روکش صندلی از نشیمن گاه یا همان پشتی صندلی جدا شود و مجددا روکش کاری صندلی توسط خیاط انجام شود. اگر فوم یا ابر صندلی نیز از بین رفته باشد به منظور تقویت آن باید همین مراحل باید انجام شود.

به طور کلی در هنگام تعمیر صندلی اکثر قطعات خراب شده تعویض می شوند و تعمیر آن ها نمی تواند چندان مقرون به صرفه باشد، زیرا طول عمر چندان مناسبی نخواهد داشت. اما با تعویض قطعات، قطعه جدید جایگزین آن شده و عمر مفید صندلی افزایش می یابد و زیبایی ظاهری آن همچنان حفظ می گردد.

نحوه تعمیر صندلی به شکلی است که ابتدا تمامی قطعات از هم جدا شده و...

 بیشتر خرابی صندلی در چه قسمت هایی از آن رخ می دهد؟

معمولا قسمت هایی از صندلی که در بیشتر مواقع به تعمیرات نیاز دارند به شرح زیر می باشند.

  • شکستگی چرخ یا روان نبودن چرخ ها

معمولا در اثر استفاده طولانی مدت از صندلی ها بر روی فرش و یا موکت در میان چرخ ها پرز و کرک گیر می کند که موجب می شود که چرخ های صندلی دچار عدم روانی یا شکستگی شوند و نیاز به تعویض پیدا کنند.

  • خرابی فوم یا ابر صندلی اداری

در صورتی که چندین بار روکش صندلی ها مورد شست و شو قرار بگیرند به مرور فوم و ابر آن ها دچار خرابی می شود که نیاز به تعمیر پیدا می کند. با تعویض ابر صندلی ها به راحتی می توان این مشکل آن ها را حل نمود.

  • شکستگی یا صدا دار بودن قاب فنر پشت صندلی

صدا دار بودن فنر پشت صندلی نیز یکی از موارد خرابی صندلی است که بیشتر شاهد آن هستیم. تنظیم نرمی و صفتی پشتی صندلی توسط قاب فنر آن انجام می شود و در صورتی که خیلی سفت باشد موجب می شود که دچار شکستگی یا ایجاد صدا گردد.

البته علاوه بر موارد ذکر شده در صورتی که صندلی کیفیت مناسبی نداشته باشد و ارزان قیمت باشد سریع تر دچار خرابی می شود و به تعمیرات صندلی نیازمند می شود. به همین دلیل بهتر است که با صرف هزینه ای بیشتر صندلی با کیفیت تری خریداری نمایید تا پس از مدت زمان کوتاهی نیازی به تعمیر نداشته باشد.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما