منوی دسته بندی

تعمیر استاندارد صندلی با تعمیر کاران متخصص

تعویض مکانیزم صندلی اداری

همان طور که می دانید؛ یکی از اصلی ترین اجزای یک مکان اداری، صندلی اداری است و انتخاب صندلی مناسب یک امر بسیار مهم می باشد. معمولا این نوع صندلی‌ ها در مدل‌ های مختلفی طراحی ‌شده ‌اند و اگر خراب شوند، نحوه تعمیر صندلی متفاوت است. اکثر این صندلی های اداری، چرخ‌ دار هستند و می توانید ارتفاع آن‌ ها را هم تنظیم کنید، اما مواظب باشید که استفاده نادرست از آن موجب آسیب رسیدن به چرخ ها می شود و همین هزینه زیادی را بر روی دست تان به جا می گذارد. معمولا بیشتر این صندلی‌ ها طبق اصول استاندارد ساخته می‌ شوند تا افراد هنگام استفاده کردن از آن‌ ها دچار کمردرد و آسیب در اعضا و ستون فقرات نشوند. شما نیز باید در هنگام خرید صندلی های اداری تمام اصول ایمنی آن را در نظر بگیرید و در نتیجه بهترین برند را انتخاب کنید.

تعمیر انواع صندلی اداری در محل

گاهی اوقات لازم است دست به تعمیر صندلی بزنید اما اگر بعد از بررسی صندلی قسمتی که ایراد دارد را پیدا نکردید و مطمئن نیستید که مشکل از کدام قسمت است، تمام قطعات آن را از هم جدا کنید و به صورت دقیق تر آن را بررسی کنید. اما اگر از این کار ها سر رشته ای ندارید و ممکن است کار را خراب تر کنید، بهتر است آن را دست کاری نکنید و از یک تعمیر کار متخصص راهنمایی بخواهید.

صندلی ‌های اداری نیز مانند سایر وسایل زندگی ممکن است پس از این که مدتی استفاده شوند، دچار آسیب و شکستگی گردند. گاهی ممکن است پارچه صندلی پاره شود، پایه آن بشکند، جک و چرخ ‌ها خراب شوند، فوم نشیمن گاه نشست کند. اما نگران نباشید شما می توانید به راحتی تمام این مشکلات را بر طرف کنید. همچنین برای برخی از این موارد می توانید از تعمیر صندلی اداری در محل کمک بگیرد و بدون هیچ درد سری آن ها را درست کنید.

چه خدماتی در تعمیر صندلی اداری در محل ارائه می‌ شود؟

  • تعمیر فوم صندلی اداری
  • تعمیر چرم صندلی اداری
  • تعمیر مکانیزم صندلی اداری
  • تعمیر جک صندلی اداری
  • تعویض رویه صندلی اداری
  • تعمیر دسته صندلی اداری
  • تعویض پد و پشتی صندلی‌ اداری
انواع صندلی اداری مدیریتی، کارمندی، کارشناسی، کنفرانس

قطعا داشتن تجربه کافی برای تعمیر کردن و بازسازی صندلی های اداری، مهم ترین عامل در تعمیرات است و شخصی که دارای تجربه کافی در این زمینه ها باشد می تواند با تشخیص درست عیب صندلی، از هزینه های الکی جلوگیری کند و بهترین قطعه و تعمیرات را ارائه دهد. اگر قطعه جزئی از صندلی آسیب دیده باشد می توانید به راحتی از روش های تعمیر صندلی استفاده کنید، اما در شرایطی که صندلی آسیب جدی و غیر قابل جبرانی دیده باشد، نمی توانید به کمک تعمیرات آن را به حالت اول بر گرداند و در این شرایط تنها راه حل ممکن که به شما پیشنهاد می کنیم؛ تعویض صندلی است.

برای این که بتوانید یک تعمیر کار متخصص را بشناسید این نکات مهم را در نظر بگیرید

  • پیش از سپردن کار به دست افراد، از او درخواست کنید نمونه کار های خود را به شما نشان دهد.
  • از تعمیر کار خود بخواهید که نام برند و نوع گارانتی مربوط به قطعاتی که می ‌خواهد روی صندلی شما استفاده کند را به شما بگوید.
  • تضمین کیفیت قطعات استفاده شده در صندلی اداری را از تعمیرکار خود درخواست کنید تا در صورت وجود داشتن مشکل آن دوباره درست کند.
تعمیرکار متخصص بجای تعویض قطعات صندلی آن را تعمیر می کند

در بسیاری از موارد، تعمیر صندلی اداری در محل بسیار به مناسب و به صرفه‌ تر از تعویض آن است و هنگامی که می ‌توانید با صرف هزینه بسیار کم آن را تبدیل به یک صندلی با همان کاربرد اول کنید دیگر نیاز به تهیه یک صندلی جدید نیست. استفاده از قطعات مرغوب باعث طول عمر صندلی می شود و دیگر نیاز به تعمیرات پی در پی نخواهید داشت و این امر باعث کاهش هزینه های بازسازی می شود. نحوه تعمیر صندلی به صورت صحیح، یکی از بهترین راهکارها، برای کاهش هزینه ‌های هر شخص است. به خصوص اگر تعداد صندلی ‌های اداری جهت تعمیر زیاد باشد.

پیش از هماهنگی با یک تعمیرکار صندلی اداری به چه چیز هایی باید توجه کرد؟

  • در مورد هزینه ها باید با تعمیرکار به توافق برسید.
  • سابقه کاری شخص تعمیرکار را در نظر بگیرید.
  • قبل از هرگونه اقدامی می‌ توانید نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و بر اساس آن ها تعمیرکار مناسبی را انتخاب کنید.
  • هنگام درخواست برای تعمیر به نحوه تعمیر صندلی، دقت کنید و حتما مطمئن شوید که تعمیرکار از قطعات صندلی اصلی و با کیفیت استفاده می کند.
  • فردی مجرب و کار بلد را برای تعمیرات انتخاب کنید تا بهترین کیفیت خدمات را به شما ارائه دهد.
از تعمیرکار صندلی نمونه کار هایش را بخواهید که به شما نشان دهد

تا این قسمت از مطلب متوجه شدید؛ در صورتی که صندلی شما خراب باشد و یا کیفیت خود را از دست بدهد، می توانید با کمترین هزینه یک صندلی جدید و با کیفیت بالا داشته باشید. برای مثال در نظر بگیرید که جک صندلی یا پایه های صندلی شما خراب شده است، به جای آن که سریع به دنبال خرید صندلی جدید باشید و یا با آن صندلی خراب مدارا کنید، می توانید با استفاده از روش های تعمیر صندلی اقدام به تعمیر کنید و آن را مانند روز اول نو کنید.

صندلی های اداری بیشتر از هر صندلی دیگر در معرض ساییدگی بسیار بالا قرار دارند، زیرا از آن به صورت روزانه استفاده می کنند.  شما باید نکات مهم را در نظر بگیرید و به خوبی از این صندلی ها مواظبت کنید اما گاهی اوقات، ممکن است صندلی به گونه ای ساخته شود که عمر سرویس آن کاملاً طولانی باشد و فقط مکانیزم های موجود در آن، قطعات متحرک و یا لوازم داخلی بعد از مدتی خراب شوند و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. همان طور که می دانید؛ به طور طبیعی تمام قطعات و اجزای صندلی اداری به راحتی قابل تعمیر نیستند، اما بیشتر این مشکلات توسط افراد خبره برطرف می شوند. به همین علت بهتر است شما با نحوه تعمیر صندلی به طور کامل آشنا شوید و یاد بگیرید که به طور مستقل تجزیه صندلی های اداری را شناسایی و ترمیم کنید.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما