منوی دسته بندی

تعمیرات تخصصی انواع صندلی اداری در محل

تعمیر کاران حرفه ای صندلی اداری در تهران

تعمیر صندلی اداری در تهران معمولا به صورت حرفه ای و توسط افراد ماهر صورت می گیرد و اگر صندلی اداری شما خراب شده باشد، قطعا راهی جز تعویض و یا تعمیر آن ندارید. از این رو بهتر است به جای صرف کردن هزینه های زیاد برای خرید یک صندلی جدید، همان صندلی آسیب دیده را تعمیر کنید. اگر در استان تهران زندگی می کنید باید بدانید که پیدا کردن آدرس یک تعمیرگاه خوب کار نسبتا دشواری است و نباید کارتان را به دست هر کسی بسپارید. یکی از مزایای تعمیر صندلی اداری در تهران برای شما این است که دیگر نیازی به رفت و آمد های چند روزه و انتظار کشیدن ندارید.

تعمیر صندلی اداری در شهر تهران و استان تهران

با تعمیرات تخصصی انواع صندلی اداری در محل می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل صندلی خود را حل کنید و به راحتی از آن استفاده کنید. دقت داشته باشید فقط در صورتی که صندلی اداری شما نیاز به تعویض قطعاتی مانند؛ پایه، جک صندلی، مکانیزم و چرخ صندلی را دارد، امکان تعمیر صندلی در محل موجود است. اما برای کار های دیگر از جمله رویه کوبی، جوشکاری و تعویض فوم نمی توان در محل اقدام به تعمیر آن ها کرد.

پیش از تعمیر صندلی اداری در محل، به این نکات مهم توجه کنید

  • دقت داشته باشید که فرد تعمیرکار از قطعات اصلی و دارای ضمانت نامه استفاده کنند.
  • حتما از آن شخص تعمیرکار بخواهید که چند عکس از نمونه کار های خود به شما نشان دهد.
  • شما نیز قبل از این که صندلی تان تعمیر شود، چند عکس از قسمتی که آسیب دیده است برای تعمیر کار ارسال کنید تا در مورد هزینه ها باهم به توافق برسید.
  • مواظب افراد سود جو و کلاهبردار باشید و پیش از سپردن کار به دست هر کسی از مورد اعتماد بود آن شخص اطمینان حاصل نمایید.
  • تعمیر صندلی اداری در تهران بیشتر به دست افراد ماهر انجام می شود اما جهت اطمینان بیشتر، بهتر است خودتان هم نظاره گر کار آن ها باشید.

برای گرفتن صدای صندلی چه کار هایی باید انجام داد؟

صدای جیر جیر صندلی اداری را با اسپری روان کننده بگیرید

گاهی اوقات ممکن است شاهد صداهای آزار دهنده از سمت صندلی های اداری باشید و همین برای برخی افراد بسیار ناخوشایند است. شاید در اثر بی توجهی شما به صندلی و یا برخی عوامل دیگر، صندلی سر و صداهایی را از خود ایجاد کند اما نگران نباشید در ادامه چند راهکار برای رفع این مشکل در اختیار تان قرار می دهیم.

قبل از انجام هر کاری ابتدا از سفت بودن پیچ و مهره های صندلی اداری خود اطمینان حاصل نمایید و اگر آن ها سفت نیستند، محکم شان کنید. اگر مشکل از این قسمت نبود در اولین قدم باید منبع صدا را پیدا کنید و سپس با استفاده از اسپری کمی روغن به آن قسمت بپاشید. بعد از این کار روی صندلی بنشینید و کمی آن را تکان دهید اگر بازم هم درست نشده بود، برای گرفتن صدای صندلی تمام قسمت ها را با دقت بیشتری روغن کاری کنید. سپس روغن های اضافی اطراف آن را با استفاده از یک دستمال تمیز کنید و اجازه دهید روغن به قسمتی که صدا می دهد نفوذ کند.

علت خرابی چرخ های صندلی اداری و تعمیر آن

خرابی چرخ صندلی اداری و چگونگی رفع آن ها

صندلی های اداری از آن جایی که ساعات زیادی در روز از آن ها استفاده می شود، دچار آسیب های زیادی می شوند و یکی از این آسیب ها، شکستگی چرخ های صندلی است. از عمده ترین دلیل خرابی این چرخ ها می توان به کند شدن حرکت آن ها به علت جمع شدن آشغال، پرز، مو، گرد و خاک و خیلی چیز های دیگر در محیط چرخ، اشاره کرد. یکی دیگر از دلایل خرابی این چرخ ها، جا به جایی آن ها به صورت مکرر بر روی سطوح ناصاف توسط کاربر است و این کار معمولا منجر به شکستن چرخ می شود.

اگر دچار همچین مشکلی شدید؛ برای تعمیر چرخ صندلی چرخدار نیازی به جا به جا کردن آن برای بردن به تعمیر گاه نیست زیرا این امکان فراهم می باشد که افراد تعمیر کار در محل مورد نظر تان آن را برای شما تعمیر کنند.

مطمئنا شما در خرید بهترین نوع و مدل های صندلی اداری خود هزینه زیادی را صرف کرده اید. به همین علت اگر می خواهید آن صندلی بیشترین عمر را داشته باشد، باید تمام قطعات صندلی اداری تعمیر شود و به درستی از آن ها نگهداری کنید. زیرا نگهداری و تعمیر صندلی اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر زمانی یک قطعه از صندلی

علت صدای جیر جیر صندلی از چرخ هاست؟ علت رو خدتون بیابید و رفع کنید

اداری تان دچار آسیب شد؛ حتما نیازی نیست هزینه های زیادی را خرج کنید. شاید خودتان به راحتی بتوانید مانند گرفتن صدای صندلی، آن مشکل را رفع کنید اما اگر هیچ آشنایی با قطعه آسیب دیده نداشتید، بهتر است به هیچ عنوان آن را دست کاری نکنید و کار را به افراد حرفه ای و تعمیرکار بسپارید. افراد تعمیرکار صندلی اداری نیز باید با سرعت کار بالا به تعمیرات صندلی شما بپردازند تا در کمترین زمان ممکن مشکل را حل کنند و شما هر چه سریع تر بتوانید از صندلی اداری تان استفاده کنید.

فراموش نکنید که گاهی اوقات کوچک ترین حرکتی ممکن است موجب یک خسارت بزرگ برای شما شود مثلا اگر از صندلی چرخدار بر روی فرش و موکت استفاده کنید ممکن است چرخ آن آسیب ببیند و افراد تعمیرکار برای تعمیر چرخ صندلی چرخدار هزینه زیادی را از شما دریافت کنند یا زمانی که اقدام به شست و شوی روکش صندلی می کنید شاید ندانید که بر اثر وارد شدن آب به داخل صندلی، فوم و ابر صندلی خراب می شوند. همچنین در هنگام خرید صندلی های اداری بهتر است از انتخاب جنس های ارزان و بی کیفیت خودداری کنید تا بعدا دچار خسارت و ضرر مالی نشوید.

 همان طور که متوجه شدید؛ تعمیر صندلی اداری در تهران یکی از راه هایی است که می تواند نیاز شما را به سادگی حل کند و هزینه چندان زیادی هم نداشته باشد. در واقع شما با این هزینه بیشتر به سلامت خود اهمیت می دهید، زیرا یک صندلی که دارای مشکل است قطعا می تواند به ستون فقرا، سر، گردن و خیلی از قسمت های دیگر بدن آسیب وارد کند.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما