منوی دسته بندی

گارانتی و خدمات پس از تعمیر در نوین فیکس

تعمیر کار متخصص در تعمیر صندلی

امروزه به دلیل افزایش قیمت صندلی های‌ اداری برای خرید، تعمیر صندلی که ایراد دارد بهترین انتخاب برای شما است. تعمیرات صندلی اداری و یا هر صندلی دیگر، هزینه های شما را نسبت به خرید یک صندلی جدید بسیار کاهش می ‌دهد. از این رو شما می توانید نوین فیکس را برای این کار انتخاب کنید، نوین فیکس ارائه دهنده خدمات تعمیر صندلی اداری در محل می باشد که می توانید به راحتی به آن اعتماد کنید. توجه داشته باشید تمامی قطعاتی که بر روی صندلی شما استفاده می شوند باید دارای ضمانت نامه باشند و یا حتما در فاکتور خرید اعلام شوند. نوین فیکس خدمات تعمیر صندلی اداری را با ضمانت انجام می دهد و تمام قطعاتی که استفاده می کند دارای گارانتی پس از تعمیر هستند.

گارانتی و خدمات پس از تعمیر در نوین فیکس

معمولا صندلی های اداری که سال ها از آن استفاده شده است بر اثر مرور زمان و کهنگی زیبایی خود را از دست می دهند. اگر صندلی های اداری استاندارد نباشند و یا آسیب دیده باشند، باعث مشکلات زیادی از جمله کمر درد و آسیب به گردن می شود؛ بنابر این تعمیر صندلی در این موارد ضروری است. با تعمیر کردن صندلی های اداری می توانید آن ها را تا سال های طولانی دوباره مورد استفاده قرار دهید.

معمولا چه خدماتی در هنگام تعمیر صندلی اداری ارائه می شود؟

  • تعویض و یا تعمیر انواع روکش های صندلی اداری
  • بازسازی صندلی اداری
  • تعمیر فوم صندلی اداری
  • تعمیر جک صندلی اداری
  • تعمیر پایه و پشتی صندلی اداری

قبل از تحویل صندلی اداری خود به تعمیرکار این نکات را مد نظر قرار دهید

  • از کارگاه های معتبر برای تعمیرات صندلی خود استفاده کنید، تعمیر صندلی اداری غرب تهران می تواند برای شما یک گزینه مناسب باشد.
  • حتما نمونه کارهای انجام شده توسط کارگاه تعمیرات و تعمیر کار را مورد بررسی قرار دهید. با این کار متوجه خواهید شد که توانایی کارگاه در تعمیر کردن صندلی در چه حد است.
حتما از تعمیرکار صندلی نمونه کار های قبلیش رو مورد بررسی قرار دهید
  • بهتر است در حین انجام تعمیرات به کارگاه تعمیر سر بزنید تا از تعمیر کامل آن مطلع شوید.
  • از تعمیرکار هایی کمک بگیرید که کار انجام شده را تضمین کنند، تا در صورتی که بعد از دریافت صندلی متوجه ایراد در هر قسمت از آن شدید به راحتی بتوانید از ضمانت کارگاه استفاده کنید و صندلی را برای تعمیر دوباره به آن جا بر گردانید.
  • در صورتی که صندلی شما نیاز به تعویض یک قطعه داشته باشد امکان تعمیر صندلی اداری در محل وجود دارد. قطعاتی مانند جک صندلی، چرخ صندلی، پایه و مکانیزم آن را افراد تعمیر کار می توانند در محل تعویض کنند. فقط اگر صندلی شما نیاز به رویه کوبی، تعویض فوم و یا جوشکاری داشته باشد باید آن را به کارگاه تعمیر برد.
تعمیر استاندارد صندلی باعث عمر طولانی آن میشود

تعمیرات صندلی از مهم ترین خدماتی است که اگر به صورت صحیح انجام شود، حتی می‌ تواند از خرید یک صندلی جدید برای شما کار برد بیشتری داشته باشد. فقط فراموش نکنید که از تعمیر کاران حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید. در استان تهران تعمیر کاران بسیار ماهر و حرفه ای وجود دارد و تعمیر صندلی اداری شرق تهران به دلیل تراکم جمعیتی مناسب و حضور اقشار مختلف جامعه از درآمد بسیار بالایی برخوردار می باشد و روز به روز موفقیت های بیشتری به دست می آورند، از این رو می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

مراحل تعمیرات صندلی اداری

  1. در ابتدا تمامی قطعات صندلی را از یکدیگر جدا می کنند.
  2. در مرحله بعد، مکانیزم صندلی جدا می شود و در صورت نیاز به تعمیر، آن را تعمیر می کنند و جوشکاری می شود.
  3. در مرحله بعدی جک صندلی را باز می کنند و مورد برسی قرار می گیرد، اگر نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد در این قسمت کار تعویض جک انجام می شود.
  4. اگر مشکل از چرخ های صندلی باشد، آن ها را از یک دیگر جدا می کنند و در صورت لزوم چرخ های صندلی تعویض می شوند. این کار توسط تعمیر صندلی اداری در محل نیز می تواند انجام شود.
  5. برای تعمیر و یا تعویض چرم و پارچه صندلی که به آن روکش صندلی گفته می شود، باید از پشتی و نشیمن گاه صندلی آن ها را جدا کنید.
تعویض رویه یا بهتر است بگوییم روکش در نوین فیکس

دقت داشته باشید که تمامی قسمت هایی که باید مورد تعمیر قرار بگیرند، تعویض می شوند و تعمیر کردن آن ها خیلی به صرفه نیست زیرا هر لحظه امکان دارد دوباره خراب شوند. افراد سود جو در اکثر مواقع برای تعمیر صندلی های اداری از قطعات تقلبی استفاده می کنند و بابت آن هزینه ای معادل با هزینه قطعه اصلی از شخص دریافت می کنند. به همین علت قبل از این که به هر شخصی اعتماد کنید، از کار آن ها اطمینان حاصل نمایید. خدمات تعمیر صندلی مخصوصا تعمیر صندلی اداری شرق تهران برای رفع مشکلات صندلی بسیار تلاش می کنند و از همین جهت کارگاه های زیاد ارائه می شوند که به مردم خدمت رسانی کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های صندلی اداری عالی، راحت بودن آن ها است. معمولا این نوع صندلی ها در اثر استفاده طولانی مدت ممکن است نیاز به برخی تعمیرات جزئی داشته باشند. اما توجه داشته باشید که در اثر به وجود آمدن هر مشکل در صندلی نیازی به تعویض آن نیست و شما می توانید با تعویض قطعات و یا تعمیر صندلی اداری در محل، آن را شبیه به روز اول  کنید.  اگر در هنگام استفاده از صندلی اداری احساس تعادل نداشتید، بهتر است پایه و چرخ های صندلی را بررسی کنید و علت نا پایداری را بررسی کنید و اگر چرخ های صندلی آسیب دیده بودند آن ها را تعویض کنید.

تعمیر صندلی اداری در محل کار یا منزلتان

همچنین اگر هنگام استفاده از صندلی کمی سر و صدا از چرخ آن می شنوید، بهتر است با کمی روغن کاری آن را تعمیر کنید. اگر با استفاده از روغن کاری مشکل صدای آن ها حل نشد، بهتر است کار را به دست تعمیر صندلی اداری غرب تهران بسپارید تا در کمترین زمان ممکن آن را تعمیر کنند و به شما تحویل دهند. از آن جایی که ساعات طولانی از روز را روی صندلی های اداری می نشینید باید این را بدانید که سلامتی شما در محیط کار از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. یک صندلی استاندارد و سالم هم باید سلامتی شما را در برابر استفاده نادرست از این نوع صندلی ها تامین نماید. اگر صندلی تان دچار آسیب شد، حتما لازم نیست که آن را برای تعمیر به بیرون ببرید و می توانید کارتان را با تعمیر صندلی اداری در محل نیز انجام دهید.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما