منوی دسته بندی

تعمیر صندلی اداری در تهران با بازدید رایگان و تعمیر در محل

تعمیرات صندلی اداری نوین فیکس

امروزه با توجه به این که قیمت اجناس هم بسیار گران است و هم روز به روز گران تر می شود، تعمیر وسایل موجود مقرون به صرفه ترین روش است. شرکت ها و اداره های بزرگ سهم زیاد خرید صندلی های اداری را به خود اختصاص می دهند و از آن جایی که صندلی های اداری جزو وسایلی هستند که هر روزه از آن ها استفاده می شود و متحمل وزن افراد هستند طبیعی است که بعد مدتی نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشند.

تعمیر انواع صندلی اداری، و فروش قطعات صندلی اداری

با توجه به این که ممکن است شرکت ها و مغازه های تعمیرات صندلی در نزدیکی اداره یا شرکت شما بسیار محدود باشند و یا یافتن آن ها وقت گیر و مشکل ساز باشد، بهتر است به مرکز فروش قطعات صندلی اداری در تهران مراجعه و یا با نوین فیکس در ارتباط باشید؛ با این کار، متخصصین نوین فیکس شما را به بهترین نحو راهنمایی می کنند تا هم در کوتاه ترین زمان هم با کمترین هزینه صندلی هایتان تعمیر شوند.

شما با یک جست و جو در اینترنت به راحتی می توانید سایت هایی که خدمات تعمیرات صندلی اداری در محل را ارائه می کنند را بیابید و مشکلات صندلی های خود راه حل کنید. مراکزی که خدمات در محل انجام می دهند بسیار مفید و قابل اطمینان هستند. از طرفی هزینه بردن چند صندلی به تعیرگاه حذف می شود، از طرف دیگر در طول مدت زمان کمی صندلی های شما بدون جا به جایی و خارج شدن از محل کارتان، تعمیر می شوند.

باید در نظر داشت که برخی خدمات مانند تعمیر یا تعویض روکش و فوم و اسفنج صندلی ها در محل، کار دشواری است و بهتر است برای حفظ نظافت محیط کار، صندلی ها به کارگاه تعمیرات برده شوند.

پنج دلیل وجود دارد که مرکز فروش قطعات صندلی اداری در تهران را جزو بهترین روش های تعمیر صندلی در پایتخت می کند.

۱. این مرکز برای حفظ مشتریان خود، از بهترین تعمیرکار ها و کارشناسان این زمینه استفاده می کند.

۲. وسایل و تجهیزاتی که به کار می برد جزو به روز ترین تکنولوژی های جهان است و کار آن ها را تضمین می کند.

۳. با قیمت های مناسب و منصفانه، نسبت به قطعات با کیفیت و مهارت تعمیرکاران شما را تبدیل به مشتری های ثابت خود می کند.

۴. در هر زمان که بخواهید می توانید با کارشناسان مرکز در تماس باشید در تمام سوالات خود را در این زمینه از آن ها پرسیده و مشاوره رایگان بگیرید.

۵. این مرکز نه تنها شهر تهران را بلکه دیگر شهرستان های استان تهران را نیز پوشش می دهد. برای مثال تعمیرات صندلی اداری در اسلامشهر نیز موجود می باشد.

هزینه تعمیرات صندلی اداری در تهران

بدیهی است که قیمت ها وابسته به شهر و محله یا کیفیت کار و محصول است. در خود استان تهران نیز ما شاهد یکسانی قیمت ها نیستیم؛ برای نمومه قیمت تعمیر صندلی حسن آباد با دیگر نقاط استان تهران یکسان نیست.

 نکته قابل توجه دیگر این است که در بعضی موارد تعمیر بهتر از تعویض است اما در برخی مواقع دیگر تعویض بهتر از تعمیر واقع می شود. برای پی بردن به این که تعمیر قطعه بهتر است یا تعویض، متخصصین و کارشناسان مرکز فروش قطعات صندلی اداری در تهران می توانند کمک حال شما عزیزان باشند. با ما در ارتباط باشید.

برای مثال در قطعاتی مانند چرخ صندلی های اداری که به مشکل بر می خورند، تعمیر اصلا گزینه مناسبی نیست و در زمان کوتاهی مجددا دچار مشکل می شوند و هزینه ای که قبلا برای تعمیر آن داده شده را هدر می دهند. در این طور مواقع بهتر است چرخ ها تعویض شوند تا هم عمر طولانی داشته باشند هم مقرون به صرفه تر باشند چون اصلا چرخ صندلی اداری ارزش تعمیر ندارد.

تعویض انواع چرخ صندلی اداری ، پیچی و پیمی

خدماتی که مرکز فروش قطعات صندلی اداری در تهران می تواند به شما ارائه دهد، عبارت اند از:

۱. تعمیر نقاط مختلف صندلی اعم از پشت سری، بدنه صندلی،روکش، فوم و اسنفج، دسته ها، مکانیزم صندلی، جک، پایه و چرخ صندلی.

۲. اعزام سریع و به موقع تعمیرکار برای انجام تعمیرات مربوطه به محل قرار گیری صندلی ها

تعمیرکاران پس از برسی های لازم، شما را راهنمایی می کنند تا روش تعمیر را خودتان انتخاب کنید. آن ها مسائلی که در مطالب زیر توضیح داده خواهد شد را برای شما تشریح می کنند.

تعمیرات روکش: اگر آسیب ها جدی باشند، به شما پیشنهاد می شود تا آن را به طور کلی تعویض کیند؛ در صورت تعویض، چرم مصنوعی و پارچه با رنگ و طرح های متنوعی در بازار موجود است که می توان با هزینه های متفاوت آن ها را تهیه کرد و در جهت تعمیر صندلی اداری به کاربرد.

تعمیرات جک: از آن جایی که جک وظیفه تنظیم و نگه داری ارتفاع صندلی را عهده دار است، بنابراین جزو قطعات ضروری صندلی های اداری به شمار می رود، زیرا قد تمامی کارمندان یک اداره یکسان نیست و این ارتفاع دائما در حال کم و زیاد شدن است. انواع جک ها را می توانید با تفاوت برند و کشور تولید کننده تهیه کنید، که بهترین نوع موجود در بازار جک های تایوانی هست.

ارتفاع انواع جک صندلی اداری 8.10.12

تعمیرات پایه: پایه نیز در صورت آسیب دیدن، بهتر از تعویض شود. دو نوع پایه تحت عنوان پایه های پلاستیکی و فلز کروم، در بازار موجود می باشد. پایه های پلاستیکی برای صندلی های کوچک تر که فشار کمتری متحمل می شوند بهتر است. برای صندلی های بزرگ تر و پر فشار کار درست این است که پایه های فلزی به کار برده شود، که سایز های کارمندی و مدیریتی دارد که بسته به مدل صندلی شما باید مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات مکانیزم صندلی: مکانیزم های موجود در بازار بسیار متنوع هستند و جزو قطعات حیاتی صندلی های اداری به شمار می رود. مکانیزم ها نقش اتصال جک و پایه را به کلاف قرار گرفته در کف صندلی بر عهده دارند. مکانیزم اتوبوسی و یا مکانیزم براکت دار، دو اهرم یا تک اهرم و سایپایی از نمونه مکانیزم هایی است که میتوان برای تعویض مکانیزم آسیب دیده به کار برد.

شما چه خواستار تعمیرات صندلی اداری در اسلامشهر باشید، چه در هر نقطه دیگر استان تهران، به راحتی می توانید با درخواست از مرکز تعمیرات صندلی نوین فیکس، به راحت ترین روش و هزینه مناسب مشکلات انواع صندلی های اداری خود را حل کنید. البته به صورت کلی با رعایت چند نکته، می توانید از بروز برخی مشکلا این نوع صندلی ها جلوگیری کنید.

میانگین امتیاز ۵/۵ تعداد رأی دهنده (۲)
Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما