منوی دسته بندی

بررسی قیمت تعمیر صندلی اداری و رویه کوبی صندلی

6 قطعه مهم و کاربردی در تعمیرات صندلی

روکش صندلی کامپیوتر و اداری را نمی توان نادیده گرفت و در صورتی که زیبایی اولیه خود را از دست داده باشند باید هر چه سریع تر تعویض شوند. روکش های صندلی های اداری دارای انواع مختلفی هستند که موجب می شود قیمت خرید و حتی تعمیر آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. امروزه تعمیر کاران بسیاری وجود دارند که تعویض روکش صندلی های ادارای را به صورت کاملا ظریف و ماهرانه با دقت بالا انجام می دهند. اگر می خواهید با قیمت تعمیر صندلی های اداری بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

تعویض روکش صندلی کامپیوتر در کارگاه

انواع روکش صندلی اداری

در هنگام تعمیرات صندلی اداری باید به هزینه آن نیز توجه نمود و در صورت مقرون به صرفه بودن برای این امر اقدام نمود. روکش صندلی و رویه آن از جمله بخش هایی از صندلی است که معمولا نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کند. روکش های صندلی دارای انواع مختلفی هستند. جنس این روکش ها معمولا از جنس پارچه یا چرم می باشد که قیمت آن بر اساس کیفیتی که دارد تعیین می گردد. هر یک از این جنس ها خود دارای انواع مختلفی هستند که کاربردهای متفاوتی با یکدیگر دارند. به طوری که این روکش ها می توانند ضد عرق، نانو و … باشند. علاوه بر این رنگ و طرح روکش های صندلی های اداری نیز بسیار متنوع است که در هنگام تعمیر می توانید طرح  مورد نظرتان را انتخاب و خریداری نمایید. موارد بسیار کمی وجود دارد که روکش صندلی را بتوان تعمیر نمود و در اکثر مواقع روکش ها نیاز به تعویض دارند.

قیمت روکش صندلی اداری چقدر است؟

قیمت روکش صندلی اداری به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به نوع روکشی که انتخاب می کنید قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. از مهم ترین عوامل تعیین قیمت روکش ها جنس و طرح آن ها است. به عنوان مثال روکش هایی که دارای یک رویه معمولی و پارچه ای هستند در مقایسه با روکش های چرمی ضد عرق دارای قیمت خیلی پایین تری می باشند. امروزه موسسات و شرکت های مختلفی که در زمینه تعمیرات صندلی و مبلمان وجود دارد دارای وب سایت هایی هستند که نمونه کارهای خود را در آن قرار می دهند و می توانید نمونه کارها و انواع روکش هایی که دارند را مشاهده نمایید و بر اساس قیمت هایی که درج نموده اند تصمیم بگیرید که کدام روکش را برای خرید و تعویض انتخاب نمایید.

پیش از تعویض روکش صندلی اداری به چه نکاتی توجه نمود؟

قیمت روکش صندلی اداری همانطور که اشاره شد به عوامل مختلفی وابسته است. از این رو پیش از تعویض آن باید به نکاتی توجه نمود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارسال عکس صندلی که به تعمیر نیاز دارد برای تعمیر کار به منظور برآورد هزینه ها
  • درخواست چند نمونه کار از تعمیر کار برای اطمینان حاصل نمودن از کیفیت  کار او و همچنین میزان مهارتی که دارد.
  • درخواست نمودن از تعمیر کار برای چک کردن نشیمن صندلی و در صورت لازم بودن تعویض فوم آن پیش از روکش نمودن صندلی
  • از تعمیر کار بخواهید عکس روکشی که قرار است برای صندلی شما استفاده کند برای شما ارسال نماید.
  • این نکته را نیز در نظر بگیرید که روکش صندلی دارای ضمانت نامه است یا خیر. زیرا برخی از روکش های صندلی دارای ضمانت یک ساله از نظر ترک خوردگی، پوسیدگی و … هستند.
  • گاهی اوقات مبل یا صندلی اداری به لمسه دوزی نیز نیاز دارند که این کار حتما باید توسط یک تعمیر کار حرفه ای انجام شود و یک پارچه با کیفیت برای این منظور انتخاب گردد.

برای تعویض روکش صندلی ادارای چه وسایلی مورد نیاز است؟

در صورتی که قصد تعمیرات صندلی و تعویض روکش صندلی اداری را داشته باشید به وسایلی برای این منظور نیاز خواهید داشت. حتی برای کاهش هزینه ها می توانید این کار را خودتان انجام دهید. برای تعویض روکش صندلی به یک روکش پارچه ای یا چرمی زیبا و با کیفیت،  یک منگنه دستی بزرگ، قیچی و همچنین یک پیچ گوشتی دستی بزرگ نیاز خواهید داشت.

وسایل مورد نیاز برای تعویض روکش صندلی اداری استوپ و منگنه کش و...

مراحل تعویض روکش صندلی

  • باز کردن صندلی

اولین کاری که به این منظور انجام می شود باز کردن صندلی و باز نمودن پیچ های آن به منظور جدا سازی رویه قبلی است. برای این منظور باید دسته های صندلی نیز جدا کنید که بتوانید به راحتی روکش پشتی صندلی را نیز تعویض نمایید.

  • برش صحیح پارچه روکش

این مرحله بسیار اهمیت دارد و باید متناسب با اندازه پشتی و نشیمنگاه صندلی پارچه روکش را برش بزنید. البته باید مقداری حاشیه اضافی نیز هنگام برش پارچه در نظر بگیرید.

  • نصب روکش

توجه داشته باشید در برخی مواقع که فوم صندلی کاملا سالم و روکش اولیه نازک است نیازی به جداسازی آن نیست و می توانید روکش جدید و با کیفیت که می تواند از جنس پارچه یا چرم باشد را بر روی آن نصب کنید. در این مرحله بعد از قرار دادن نشیمنگاه و پشتی صندلی بر روی پارچه باید خیلی پارچه را بکشید تا کاملا فیکس و محکم شود و سپس از زیر کار منگنه بزنید. این کار به دقت بالایی نیاز دارد، زیرا در صورتی که روکش شل باشد و به خوبی نصب نشود صندلی ظاهر نامناسبی خواهد داشت و باید مجددا  بعد از مدتی صندلی را تعمیر کنید. برای اطمینان حاصل نمودن از نصب صحیح روکش ابتدا چهار گوشه اصلی آن را منگنه کنید و در نهایت با کشیدن قسمت های مختلف از زیر دور تا دور روکش را از زیر منگنه نمایید.

  • قیچی زدن پارچه های اضافی

پس از تعمیرات صندلی و تعویض روکش آن می توانید اضافی روکش را از زیر قیچی کنید و حدود 3-4 سانتی متر از روکش را اضافی قرار دهید که از زیر منگنه کشیده نشود. در نهایت صندلی و دسته های آن را مجددا ببندید.

تعمیرات صندلی اداری و تعویض روکش صندلی به رنگ دلخواه

سخن پایانی  

قیمت تعویض روکش صندلی اداری همانطور که بیان شد وابسته به عوامل مختلفی است که می توان با یک انتخاب مناسب و در صورت داشتن مهارت تعویض آن توسط خودتان میزان هزینه های تعویض روکش را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. همچنین می توانید این کار را به یک تعمیر کار حرفه ای و منصف بسپارید.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما