منوی دسته بندی

بررسی زمان تعمیرات صندلی اداری و گردان در محل

بررسی مدت زمان تعمیر صندلی اداری در محل

یکی از مشکلاتی که در ادارات به وجود می آید، این است که پس از مدتی کار کردن با وسایل اداری، تقریبا به حالت فرسوده درآمده و نیاز به تعمیر خواهند داشت.

قرارداد تعمیر صندلی اداری با اداره جات و ارگان های دولتی

و یکی از مهم ترین وسایل اداری که به تعمیرات تخصصی نیاز پیدا می کند، صندلی اداری می باشد. اما از آنجا که سیستم اداره جات به گونه ای است که معمولا ناظر یا مدیری برای حمل و نقل صندلی های خراب به محل تعمیرات وجود ندارد، به همین خاطر معمولا خود افراد متخصص برای تعمیرات صندلی در محل مورد نظر حاضر می شوند.

تعمیرات صندلی در محل کار و یا اداره یک گزینه بسیار مناسب است و ویژگی ها و مزایای بسیاری دارد که یکی از آن ها صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با موارد مهم تعمیر صندلی اداری آشنا کنیم.

تعمیرات صندلی اداری در محل توسط نوین فیکس

تعمیرات صندلی اداری در محل کار چقدر زمان می برد؟

همانطور که می دانید معمولا صندلی های اداری با یک دیگر تفاوت های بسیاری دارند و بسته به نوع هر صندلی زمان تعمیر آن هم در محل متغیر است.

اما به طور کلی اگر به عنوان یک مدیر یا کارفرما مسئولیت پیدا کردن یک شخص متخصص برای تعمیر صندلی های اداره یا محل کارتان را دارید، باید به موارد زیر توجه زیادی داشته باشید تا در زمان و وقت تعمیرات صندلی صرفه جویی شود:

اولین و مهم ترین عاملی که در کوتاه تر شدن زمان تعمیر صندلی ها بسیار تاثیر گذار خواهد بود، انتخاب یک تیم حرفه ای و مجرب است که با آنالیز انواع صندلی های اداری آشنایی داشته باشند و از آن مهم تر تجهیزات خوبی به همراه شان باشد. چرا که در بیشتر مواقع برخی از صندلی ها به قطعه جدیدی در حین تعمیر نیاز دارند که ممکن به راحتی پیدا نشود.

اما یک تیم حرفه ای به خوبی می داند که جدا از حرفه اش باید حتما تجهیزات کاملی به همراه داشته باشد و اگر غیر از این باشد پروسه پیدا کردن قطعات جدید برای صندلی های خراب، زمان بیشتری صرف خواهد کرد.

مورد بعدی که بسیار در کوتاه تر کردن زمان تعمیرات تاثیر دارد این است که صندلی های خراب اداره و محل کار خود را سریعا تعمیر کنید و نگذارید که چندین صندلی خراب روی هم رو هم انبار شوند.

معمولا این مشکل در تعمیرات صندلی در تهران بیشتر پیش می آید، چراکه اداره جات این شهر بسیار گسترده تر هستند و میزان صندلی های اداری شان هم بیشتر است.

تعمیرات تخصصی صندلی اداری در محل کار یا منزلتان

فاکتورهای مهم تعمیرات صندلی

صندلی های خراب را تعمیر کنید دور نیندازید!

گاهی اوقات در اثر استفاده طولانی مدت از صندلی ممکن است بسیار پوسیده و رنگ و رو رفته به نظر برسد و شما فکر کنید که این صندلی دیگر به درد نخواهد خورد و به فکر دور انداختنش باشید!

و این در حالی است که برای خرید صندلی اداری جدید باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید! در حالیه با مبلغ خیلی کمی از همان هزینه ای که قرار است برای پرداخت یک صندلی جدید بدهید، می توانید همان صندلی خراب و کهنه را نو نوار کنید!

می پرسید چگونه؟ در پاسخ به شما باید بگوییم که کافیست به تیم های متخصص تعمیر صندلی اداری در محل تماس بگیرید و از آن ها بخواهید علاوه بر سرویس کلی صندلی تان برای آن یک روکش جدید تهیه کرده و اینگونه شما صاحب صندلی خواهید شد که از روز اولش هم نو تر است.

قیمت های تعمیر را مقایسه نمایید

یکی دیگر از چیزهایی که باعث می شود تا بسیاری از افراد به جای تعمیر صندلی خود به فکر دور انداختن و خرید صندلی جدید باشند این است که هزینه تعمیرات صندلی را بسیار می دانند!

اما این در حالی است که متاسفانه عده ای افراد سود جو در بازار روانه شده اند و برای تعمیرات صندلی هزینه های هنگفتی قبول می کنند در حالیکه هزینه تعمیر صندلی به خودی خود اصلا زیاد نیست و اگر قرار باشد برای تعمیر هر صندلی خراب هزینه بسیاری پرداخت کرد که دیگر ارزشی ندارد به فکر تعمیر آن باشید!

پس پیش از این بهتر است از چند متخصص تعمیرات صندلی قیمت ها را پرسیده و هر کدام که منصفانه تر بود را انتخاب کنید.

تعمیرات انواع صندلی مدیریتی با تعمیرکاران متخصص

تعویض قطعات

همانطور که گفتیم مهم ترین مشکل صندلی های خراب شده این است که نیاز به یک قطعه جدید دارند و از آنجا که مهم ترین بخش هر صندلی جک آن است، پس باید بدانید که در پروسه تعمیرات حتما تعویض هم وجود دارد.

اما در این مورد هم متاسفانه افراد کلاهبردار بسیاری در بازار وجود دارند که قطعات نا مرغوب صندلی را با قیمت های بسیار هنگفت می فروشند!

در چنین موردی هم بهتر است پیش از خرید قطعه جدید سری به سایت ها و فروشگاه های فروش قطعات صندلی بزنید و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

از آن مهم تر اینکه بهتر است فرق جک اصلی را با جک های چینی و نا مرغوب داخل بازار بدانید.

تعمیرات صندلی اداری شامل چه خدماتی می شود؟

معمولا وقتی که نام تعمیر صندلی به میان می آید اکثر مردم گمان می کنند که کار این مجموعه ها فقط تعمیر صندلی است!

در حالیکه خدمات تعمیرات اداری بسیار گسترده بوده و شامل موارد بسیاری می شود.

برای مثال تعمیر انواع صندلی های چرخ دار و معمولی اداری جز خدمات اصلی این مجموعه ها به شما رفته و یکی دیگر از مهم ترین خدمات شان هم این است که حتی مبلمان های اداری کهنه را هم برای تان نو می کنند!

معمولا جنس صندلی ها و مبلمان های اداری از چرم است و از آنجا که چرم در اثر استفاده پاره و پوسته پوسته می شود، بهتر است به جای تعویض و دور انداختن شان یک روکش جدید انتخاب کنید.

تعویض روکش مبلمان و صندلی های اداری و همچنین تعمیرشان کار هر مجموعه ای نیست و بهتر است برای اطمینان از کیفیت موجود در خدمات بهترین مجموعه های تعمیراتی صندلی و مبلمان را انتخاب کنید.

تعمیر صندلی کامپیوتر، رنگ های مبل های اداری و تعمیر شکستگی شان، تعویض فوم صندلی، تعویض دسته صندلی و… همگی از خدمات مهم تعمیرات محسوب می شود.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما