منوی دسته بندی

بازسازی و تعویض دسته صندلی اداری در محل

تعمیر و بازسازی دسته صندلی اداری

از آن جایی که صندلی ها جزء وسایلی هستند که در فضای اداری خیلی استفاده می‌ شوند، گاهی ممکن است دچار آسیب شوند. اما اصلا نگران نباشید در صورتی که صندلی شما نیاز به تعویض یک قطعه خراب شده داشته باشد امکان تعمیر صندلی اداری در محل وجود دارد و دیگر جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی ماند. قطعاتی مانند؛ جک صندلی، مکانیزم، پایه و چرخ صندلی را متخصصان ماهر و افراد تعمیر کار می توانند در محل تعویض کنند و نیازی نیست که برای تعمیر آن ها به کارگاه های تعمیر مراجعه کنید.

افرادی که ساکن استان تهران هستند معمولا به علت گستردگی شهر شان نمی توانند مکان های خیلی زیادی را برای تعمیر صندلی پیدا کنند، اما باید بدانید که کارگاه های تعمیر صندلی اداری در تهران بیشمار هستند و با کمی جستجو می توانید آن ها را پیدا کنید تا به مشکل تان رسیدگی کنند.

اگر دسته صندلیتان در بازار موجود نبود باید چی کار کنید

گاهی دسته صندلی شما در بازار موجود نیست حالا با این تفاسیر باید گفت شما باید دسته های جدید را به صندلی قدیمی خود به اصطلاح بخورونید اما چگونه؟ شما باید نزدیکترین دسته صندلی گردان به صندلی خودتان را بیابید که اندازه و جای پیچ های دسته صندلی اداری بهم بخورد تا شما بتوانید با ترفندی آن را تعویض و از تعمیر صندلی که انجام دادید لذت ببرید.

خوب حالا نزدیک ترین دسته صندلی اداری را به دسته صندلی خود پیدا کردیم و چه از لحاظ ابعاد و اندازه و چه از لحاظ ظاهری و از همه مهم تر جای پیچ های دسته جدید با دسته صندلی اداری قدیمیمون به هم می خورد ولی مشکل اینجاست که دسته جدید استحکام نگه داشتن خود صندلی را ندارد چه برسد ما بخواهیم روی صندلی بنشینیم.

شما باید پیش یک آهنگر رفته و یک فریم فلزی که به طور مثال دسته صندلی اداری تون چهار پیچ دارد و دسته جدید دو پیچ دارد یک فریم بسازیم که چهار پیچ را دربرگیرد و استحکام را به صندلی ما بدهد و ما بتوانیم از صندلی اداری مون بهترین استفاده رو ببریم و از تعمیر صندلیمون لذت ببریم.

تعمیر و تعویض انواع دسته صندلی اداری

انواع دسته های صندلی اداری

  • دسته های حلقه ای

دسته های حلقه ای صندلی های اداری معمولاً دسته های ثابت هستند که امکان تنظیم کردن آن ها وجود ندارد.

  • دسته های قابل برداشت

دسته های قابل برداشت شباهت زیادی به دسته های صندلی اتوبوس دارند و می ‌توانید به راحتی آن ها را برداشت، همین کار و ویژگی به کاربران راحتی بیشتری را می دهد.

  • دسته های T شکل

دسته های صندلی اداری T  شکل معمولاً به کاربران این اجازه را می دهند که آن را به شکل دلخواه تنظیم کنند. این دسته ها هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک وجود دارند.

اگر در شهر تهران زندگی می کنید؛ معمولا کارگاه های تعمیر صندلی اداری در تهران به صورت حرفه کار خود را انجام می دهند و شما می توانید برای انجام تعمیرات صندلی تان به آن جا مراجعه کنید. صندلی اداری مهم ترین وسیله در فضای اداری است از این رو مورد توجه زیادی قرار گرفته است. با مراقبت از صندلی های اداری، می توان تا مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده کرد و با توجه به این که شما بیشتر اوقات تان را در صندلی های اداری صرف می کنید در صورتی که خرابی در آن به وجود بی‌ آید فورا احساس می کنید و باید اقدام تعمیر صندلی کنید.

تعمیر و تعویض دسته تی شکل صندلی اداری

همان طور که می دانید؛ دسته صندلی اداری، قسمتی است که کاربر هنگام نشستن روی صندلی دستان خود را روی آن قرار می دهد. برای حفظ سلامتی افرادی که از صندلی اداری استفاده می کنند لازم است، تنظیمات آن به درستی اعمال شود. استفاده درست در خصوص دسته صندلی اداری باعث می شود که دست در زاویه ای استاندارد قرار بگیرد و از آسیب رسیدن به شانه و گردن هنگام کار جلوگیری شود. در صندلی ارگونومیک دسته صندلی قابل تنظیم می باشد و به افراد توصیه می شود که در صورت لزوم از صندلی ارگونومیک استفاده کنند.

برای انتخاب یک صندلی اداری خوب به این نکات توجه کنید

  • دقت داشته باشید که این صندلی مناسب همه افراد نمی باشد.
  • با توجه به مشخصات فرد استفاده کننده باید این صندلی ها را انتخاب کنید.
  • هر صندلی اداری مخصوص به یک کار است.
  • صندلی را انتخاب کنید که دارای قطعات اصلی باشد و دیگر نیاز به تعمیر صندلی اداری در تهران و یا هر شهر دیگری نباشد.
  • در اولین قدم به فکر راحت بودن بر روی صندلی اداری باشید.
  • هزینه‌ های تعمیرات و نگهداری آن ها را مد نظر قرار دهید.
تعمیر و تعویض دسته فلزی صندلی اداری
  • بهتر است صندلی هایی با دسته متحرک انتخاب کنید تا امکان تنظیم کردن آن وجود داشته باشد.
  • صندلی انتخاب شده باید بدون ایراد و مشکل باشد تا به شما کمک کند که کار تان بدون وقفه انجام شود و شما هیچ گونه نگرانی بابت متوقف شدن کار در محل شرکت و یا اداره خود نداشته باشید.
  • توجه کنید که جک صندلی اداری چینی و تقلبی نباشد، زیرا مدتی کوتاهی که بگذرد آسیب می بینند و از این رو پول تان هدر خواهد رفت.

قطعا تعمیر صندلی اداری در محل هزینه‌ های شما را نسبت به خرید یک صندلی جدید بسیار کاهش می ‌دهد. این صندلی ها طوری طراحی شده ‌اند که مناسب یک عده خاص از افراد هستند و همچنین قابلیت تعمیر را دارند. توجه داشته باشید که صندلی با دسته ثابت ممکن است زیر میز تان قرار نگیرد و اندازه آن متناسب با میز شما نباشد و به همین علت در گذشته، خیلی از دسته های ثابت به میز گیر می کردند. این روزها نیز تعداد زیادی از دسته های قابل تنظیم وجود دارند که می توانند در زیر میز قرار بگیرند و با اندازه میز تنظیم شوند.

شاید صندلی با دسته قابل تنظیم هزینه بیشتری داشته باشد، اما با مرور زمان دیگر نیازی به تعمیر صندلی گردان و دسته آن ندارید. همچنین اگر به مزایای دسته قابل تنظیم توجه کنید، می فهمید که خریدن این دسته در واقع برای تان به صرفه تر است و با تنظیم شدن به شکل دلخواه شما از سلامتی تان حمایت می کند و دیگر فشار و آسیبی به گردن و بازو های تان وارد نخواهد شد.

اگر دسته یک صندلی قابل تنظیم نباشد و یا به درستی تنظیم نشده باشد، کاربر خودش را به سمت میز حرکت می دهد و همین امر باعث فشار بر ستون فقرات و آسیب به آن ها می شود و می تواند منجر به درد پشت و کمر شود. تعمیر صندلی اداری در تهران معمولا توسط افراد با تجربه صورت می گیرد و اگر بخواهید که دسته صندلی خود را تعمیر و یا تعویض کنید، می توانید از این افراد کمک بگیرید. استفاده از صندلی های اداری که دسته قابل تنظیم دارند، از این رو پیشنهاد می شود که آن ها امکان این را دارند که دستان کاربر در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد و احساس راحتی داشته باشد.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما