منوی دسته بندی

چند نکته برای انتخاب بهترین صندلی اداری

انتخاب بهترین صندلی اداری

همان طور که می دانید؛ صندلی ها قسمتی مهم از دکوراسیون هر محل کار و خانه هستند و به همین علت بیشتر افراد در زمان خرید صندلی بدون این که توجه کنند این صندلی چه عواقب منفی می تواند در سلامت کاربر داشته باشد، بیشتر به زیبایی آن اهمیت می دهند. اما این افراد باید بدانند که اگر یک کالای بی کیفیت و در ظاهر زیبا را انتخاب کنند، به مرور زمان هر کاری هم برای نوسازی صندلی اداری و زیبایی آن انجام دهید ثابت نمی ماند و ممکن است تغییر کند.

برای همین شما قبل از خرید صندلی فقط کافی است که مطمئن شوید انتخاب شما، یک گزینه مناسب برای خود یا شخصی که می خواهد از آن استفاده کند می باشد. نا گفته نماند که نکات زیادی در خصوص انتخاب صندلی های اداری  وجود دارد و شما باید به آن ها دقت کنید. برای مثال بهتر است صندلی هایی که روکش پارچه ای دارند را نخرید و در صورت خرید، حتما برای نظافت، آن ها را با دستمال های خیس و نمناک تمیز نکنید زیرا این کار باعث می شود که فوم یا ابر داخل صندلی از بین برود.

گاهی اوقات به صورت نا خواسته ممکن است صندلی تان دچار آسیب شود از این رو تعمیر و بازسازی صندلی از جمله خدماتی می باشد که اگر به صورت صحیح و اصولی انجام شود، می ‌تواند از یک صندلی جدید کاربرد و زیبایی بیشتری داشته باشد. امروزه معمولا افراد زمان بسیار زیادی را در محل کار باید روی صندلی های اداری بگذرانند و کار کنند، از این رو باید در انتخاب صندلی نکات مهمی را در نظر داشته باشند. در ادامه همراه ما باشید تا چند نکته مهم برای انتخاب بهترین صندلی اداری را در اختیار تان قرار دهیم.

بررسی چند نکته مهم برای انتخاب بهترین صندلی اداری در نوین فیکس
  • یکی از اصلی ترین نکات در انتخاب صندلی مناسب این است که آن صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع یا تنظیم پشتی را داشته باشد.
  • از آن جایی که رفع خرابی صندلی گاهی ممکن است دردسر هایی را برای شما به وجود آورد بهتر است؛ از خرید صندلی های ارزان و بی کیفیت خودداری کنید زیرا هم دوام پایینی دارند و زود خراب می شوند و هم به ‌سلامتی تان آسیب وارد می کنند.
  • پیشنهاد می شود به دنبال گزینه ای باشید که متناسب با استفاده شما ساخته شده باشد.
  • صندلی را انتخاب کنید که از فوم مناسب برای پشتی آن استفاده کرده اند و دیگر نیاز به تعمیر صندلی نداشته باشید.
  • دقت کنید داشته باشید؛ افرادی که زمان طولانی را روی صندلی می نشینند، بهتر است از صندلی هایی که نشیمن گاه های گرد دارند، استفاده نکنند زیرا ممکن است کمر آن ها دچار آسیب شود.
  • صندلی باید جنس عالی داشته باشد و به مرور زمان پوست و بدنه آن دچار آسیب نشود.
  • بهتر است صندلی را با قابلیت ضد تعریق خریداری کنید زیرا دوام بیشتری نسبت به صندلی های دیگر دارند‌.
  • قبل از خرید حتما از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید زیرا اگر یک صندلی غیر استاندارد را خریداری کنید؛ ممکن است در مدت زمانی کوتاه خراب شود و در همچین مواقعی قطعا شما اقدام به تعمیر و بازسازی صندلی خواهید کرد. تعمیر خود سرانه نیز ممکن است آسیب های بیشتری به آن وارد کند و هزینه های سنگینی برای شما به جا بگذارد.
  • صندلی را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی داشته باشید، معمولا شخصی که می خواهد از صندلی اداری استفاده کند باید دقت داشته باشد که هیچ استانداردی وجود ندارد که بگوید به صورت ثابت چه ابعادی برای صندلی مناسب است و آن شخص با توجه به فرم بدنی خود باید گزینه مناسبی را انتخاب کند.
  • به گارانتی و متریال به کار رفته در صندلی توجه لازم را داشته باشید.
چند نکته که میتواند شما را برای خرید صندلی مناسب و جلوگیری از خرابی و تعمیر صندلی کمک کند

یک صندلی اداری مناسب، چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین صندلی اداری، صندلی می باشد که شما بتوانید ساعت ها بر روی آن به راحتی بنشینید و برای نوسازی صندلی اداری دچار مشکل نشوید. صندلی ‌های اداری معمولا ‌طوری ساخته می شوند که بهره‌ وری کارکنان را افزایش دهند و این امکان را برای آن ها فراهم کنند تا دچار آسیب نشوند. این صندلی ها اگر از کیفیت مناسب برخودار نباشند، یا غیر قابل شستشو می شوند و یا عرق می کند. همچنین دقت داشته باشید؛ صندلی هایی که کیفیت خوبی داشته باشند، نه ترک می خورند، نه پوست شان جدا می شود و نه عرق می کنند.

تعمیر و بازسازی صندلی ممکن است همیشه نیاز نباشد زیرا کیفیت خوبی از صندلی ‌های اداری وجود دارد که زمان بیشتری را برای شما کار می ‌کنند و تا سال های زیاد آسیبی به آن ها وارد نمی شود. اما از آن جایی که صندلی ‌های اداری با گذشت زمان از بین می ‌روند، باید با تعمیر صندلی و نحوه انجام آن آشنایی کامل داشته باشید. البته  فراموش نکنید که خرید یک صندلی عالی و استاندارد، می ‌تواند برای جلوگیری از خستگی و فشار بیش‌ از اندازه به ستون فقرات و گردن به شما کمک کند. همان طور که می دانید؛ مهره های کمر و یا ستون فقرات دارای یک منحنی می باشند و افرادی که روی صندلی های نا مناسب می نشینند، به شدت دچار کمر درد خواهند شد.

شاید رفع خرابی صندلی برای برخی افراد کار بسیار دشواری باشد اما این کار آن قدر ها هم سخت نیست و شما می توانید به جای خرج کردن هزینه های زیاد و هنگفت، از یک فرد حرفه ای و با تجربه برای تعمیر صندلی کمک بگیرید.

صندلی اداری مناسب حالا حالا ها نیاز به تعمیر صندلی ندارد در صورت استفاده صحیح از صندلی

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به صندلی، سعی کنید در هنگام نشستن روی آن، مواظب دسته های صندلی باشید و وزن خود را به هیچ وجه روی آن ها قرار ندهید تا نشکنند. همچنین زمانی که جک صندلی بالا است، اصلا روی صندلی نروید زیرا این کار باعث می شود جک صندلی خیلی زود خراب شود و دیگر قابل استفاده نباشد.

اغلب افراد، زمانی که صندلی شان خراب می شود دیگر از آن استفاده نمی کنند و به فکر خرید یک صندلی اداری جدید هستند؛ در صورتی که بهتر است به جای عوض کردن، اقدام به تعمیر و بازسازی صندلی کنید و با این کار، هزینه های مصرفی تان را کاهش دهید. در هنگام خرید صندلی های اداری به تمام نکات گفته شده توجه کنید تا یک انتخاب بی نقص داشته باشید و هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان احساس نا رضایتی نداشته باشید.

میانگین امتیاز ۵/۵ تعداد رأی دهنده (۲)
Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما