منوی دسته بندی

تعمیر صندلی اداری در حسن آباد یا کل تهران در محل

همانطور که می دانید صندلی های اداری نیز مانند هر وسیله دیگر، دارای عمر مفید هستند و ممکن است به مرور زمان، کارایی اولیه خود را از دست بدهند. با این وجود، تعویض صندلی تنها راه حل پیش رو نیست.

امروزه با بالا رفتن هزینه ها و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کسب و کارها، تعمیر صندلی اداری به جایگزینی بسیار مناسب و به صرفه برای خرید یک صندلی نو تبدیل شده است.

تجربه ثابت کرده است که اگر تعمیر صندلی به شیوه درست و توسط افراد متخصص و حرفه ای صورت گیرد؛ می تواند صندلی را بار دیگر قابل استفاده گردانده و طول عمر آن را افزایش دهد.

در صورتی که در شهر تهران سکونت دارید و می خواهید صندلی های کهنه خود را به صندلی های جدید تبدیل کنید؛ نوین فیکس که در حسن آباد کارگاه تعمیرات صندلی دارد این امکان را برای شما فراهم کرده که بتوانید به سادگی تعمیر صندلی اداری حسن آباد را به آنها بسپارید و بهترین نتیجه را به دست آورید.

اهمیتی ندارد که شما صاحب یک شرکت بزرگ یا کوچک هستید، یا از صندلی استفاده شخصی می کنید. چرا که امروزه تعمیر کردن صندلی اداری در میان سازمان ها و شرکت ها، امری جا افتاده و بسیار رایج است.

ارائه تعمیر صندلی اداری در حسن آباد تهران

همان طور که در صفحه تماس باما آدرس کارگاه نوین فیکس ذکر شده، تیم نوین فیکس خدمات تعمیرات صندلی رو در شهر تهران و اطراف تهران مثل اسلامشهر، شهرری، ورامین، دماوند، لواسانات و به طور کلی در استان تهران انجام می دهد و با تعداد بالای صندلی که نیاز به تعمیر داشته باشد نیز متخصصین نوین فیکس به شهر های دیگه اعزام می شوند.

خدمات نوین فیکس در تعمیر صندلی اداری

گروه نوین فیکس با بهره گیری از متخصصان مجرب و حرفه ای و استفاده از مرغوب ترین قطعات، خدمات متنوعی را جهت تعمیر صندلی به مشتریان خود عرضه می دارد. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تعویض ابر صندلی اداری
  • تعویض روکش صندلی
  • تعمیر چرم صندلی اداری
  • تعویض دسته و پایه صندلی
  • تعویض قطعات صندلی اداری
  • تعویض جک صندلی
  • تقویت فوم صندلی
  • تعویض چرخ صندلی اداری

رایج ترین دلایل تعمیر صندلی اداری

1. شکستن دسته صندلی

دسته صندلی زمانی دچار شکستگی می شود که وزن زیادی به آن تحمیل شود یا هنگام بلند شدن به آن فشار شدیدی وارد کنید.

در صورتی که عادت داشته باشید در حین کار، روی یکی از دسته ها تکیه دهید؛ پس از مدتی لق شده یا می شکند. به این ترتیب لازم است که دسته صندلی اداری مورد تعمیر قرار گرفته یا تعویض شود.

2. تخلیه گاز جک صندلی

به جرئت می توان گفت که جک، مهم ترین عنصر تشکیل دهنده صندلی اداری است که وظیفه بالا و پایین بردن صندلی را بر عهده داشته و با کمک آن ارتفاع مورد نظر خود را تنظیم می کنید.

اگر جک صندلی در حالت بالا قرار داشته باشد و بر روی آن بپرید؛ به احتمال زیاد منجر به خالی شدن گاز آن خواهد شد. بنابرین شما وادار به تعمیر جک صندلی اداری می شوید.

البته این امکان نیز وجود دارد که به مرور زمان، جک صندلی شما دچار تحلیل شود. اگر هنگام نشستن بر روی صندلی احساس می کنید که به آرامی در حال فرو رفتن در آن هستید؛ احتمالا باید جک صندلی را عوض کنید.

اگر بخواهید سیلندر داخلی را تعویض کنید؛ هزینه نسبتا زیادی بر دوش شما خواهد افتاد. بنابرین سعی کنید که تا حد امکان، با تعمیر کردن کمپرس باد صندلی این مشکل را حل نمایید.

3. خراب شدن پشتی صندلی

وارد کردن فشار به پشتی صندلی، استفاده نادرست از قفل و نشستن به طرز نامناسب بر روی آن، در نهایت باعث ایجاد صداهای آزار دهنده و شکستن پشتی صندلی خواهد شد. شما می توانید برای استفاده از بهترین خدمات تعمیر صندلی اداری حسن آباد به نوین فیکس مراجعه فرمایید. 

4. خراب شدن ابر و فوم داخل صندلی

حتی اگر تمامی اصول مراقبت از صندلی اداری را به درستی رعایت نمایید؛ پس از گذشت چندین سال به دلیل نشستن زیاد بر روی آن، فوم صندلی شما دچار خوردگی شده و به اصطلاح گود می رود.

در صورتی که ابر صندلی خراب شود؛ راحتی خود را از دست می دهد و به بدن شما آسیب جدی وارد خواهد کرد.

همچنین در صورتی که به طور مرتب اقدام به شست و شوی صندلی ها کنید؛ آب به داخل آنها نفوذ کرده و موجب خراب شدن فوم آن گردد. لازم به گفتن است که خشک کردن فوم داخل صندلی، اصلا کار ساده ای نیست.

در چنین مواقعی است که باید چاره ای بیاندیشید و به فکر تعمیر صندلی خود باشید. بدین منظور شما می توانید جهت تعویض ابر صندلی اداری با متخصصان نوین فیکس تماس حاصل کرده تا در کمترین زمان، بهترین نتیجه را کسب نمایید.

5. عدم حرکت روان چرخ ها

با توجه به این موضوع که بیشتر صندلی های اداری معمولا از نوع چرخدار هستند؛ بروز اختلال در حرکت درست آنها یکی دیگر از رایج ترین دلایلی است که صندلی ها به تعمیر احتیاج پیدا می کنند.

به طور معمول گیر کردن پرز و کرک درون چرخ های صندلی، حرکت روان آنها را دچار مشکل می کند و بنابرین شما مجبور به تعمیر صندلی اداری خود خواهید شد.

توصیه می شود هر چند وقت یک بار، چرخ های صندلی خود را کاملا تمیز کنید تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوید. البته اگر زمان کافی ندارید یا به هر دلیلی نمی توانید این کار را انجام دهید؛ می توانید از متخصصان نوین فیکس کمک بگیرید.

6. از بین رفتن روکش صندلی

نشستن زیاد بر روی صندلی های اداری و ساییده شدن آنها به مرور زمان، در نهایت منجر به تحلیل رفتن رویه آنها می شود. بهتر است زمانی که متوجه شدید مقدار کمی از رویه صندلی اداری شما از بین رفته است؛ با استفاده از پولیش و رفو به تعمیر آن اقدام نمایید.

زیرا در صورتی که رویه چرمی یا پارچه ای صندلی شما دچار پارگی شود؛ دیگر تعمیر فایده ای نخواهد داشت و باید آن را تعویض کنید.

نگهداری از صندلی اداری

برای نگهداری درست از صندلی اداری، نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها، شما می توانید عمر مفید صندلی های خود را افزایش داده و با جلوگیری از خراب شدن آنها، هزینه های تعمیرات را به طور قابل توجهی کاهش دهید.

  • هنگامی که جک صندلی در وضعیت بالا تنظیم شده است؛ به هیچ وجه روی آن نپرید.
  • سعی کنید که تا حد امکان، روی بخش جلویی صندلی ننشینید و وزن خود را به صورت مساوی روی کل آن تقسیم کنید. این کار در جلوگیری از خم شدن و یا شکستن تخته لایی صندلی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  • وزن خود را به دسته های صندلی تحمیل نکنید. زیرا این کار به مرور زمان منجر به لق شدگی و یا شکستن آنها خواهد شد.
  • به هیچ وجه صندلی هایی را که دارای روکش پارچه ای هستند مورد شست و شو قرار ندهید. چرا که انجام این کار به شدت به فوم و ابر آنها آسیب می زند.
  • بهتر است به منظور جلوگیری از گیر کردن کرک و پرز در چرخ های صندلی، تا حد امکان آن را بر روی فرش قرار ندهید.

البته این را نیز در نظر داشته باشید که در برخی موارد، آسیب های وارده به حدی است که بهتر است بابت تعمیر صندلی ها هزینه نکنید. خوشبختانه با وجود نیروی حرفه ای و کارکشته نوین فیکس، در این مورد نیز هیچ جای نگرانی نخواهید داشت و صندلی اداری شما دوباره به چرخه استفاده باز خواهد گشت. برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما