منوی دسته بندی

تعمیرات صندلی های اداری در استان هایی به غیر از تهران

تعمیر صندلی اداری در تمامی استان های ایران

به دنبال تغییرات در دنیای امروزی، نیازهای بشری هم تغییر پیدا کرده است. امروزه شرکتها، ادارات و سازمانهای بزرگ در جوامع پیشرفته بشری به تمام نکاتی که به سلامتی کارمندان و نیروهای کاری آنها وابسته است اهمیت بسیاری می دهند و حتی یکی از فاکتورهای اخذ استانداردهای iso این شرکتها و بنگاه های اقتصادی، فراهم کردن شرایط اولیه مناسب برای فعالیت و بهبود عملکرد کارکنان است. 

ساعات کاری در ادارات ، سازمانها و شرکتها حداقل ۶ الی ۸ ساعت است که بیشتر زمان و وقت کارمندان پشت میزهایشان و بر روی صندلی های اداری است بنابراین انتخاب مناسب  و خرید یک صندلی اداری و بالطبع سلامتی کارکنان یکی از مهمترین دغدغه های کارفرمایان است.

 البته امروزه نه تنها انتخاب و خرید صندلی ها و مبلمان های اداری یکی از مشکلات و دغدغه های کارفرمایان و بخش تدارکات یک شرکت است بلکه تعمیرات صندلی های اداری هم با توجه به هزینه های زیاد خرید مجدد آن و وضعیت اقتصادی امروز جامعه نیز یکی از نکات بسیار حائز اهمیت می باشد ک در ادامه به بررسی ویژگی یک صندلی اداری مناسب و آرگونومیک و تعمیرات صندلی اداری در کرج می پردازیم.

تعمیرات صندلی اداری در تمامی استان های ایران

صندلی طبی یا آرگونومیک

تعمیرات انواع صندلی های طبی در محل

صندلی طبی یا آرگونومیک صندلی است که علاوه بر راحت بودن نشیمن گاه،  بایستی بتواند بخش اعظمی از وزن بدن را به خوبی بین اجزای صندلی به نحو مناسب و مطلوبی تقسیم کند و یکی دیگر از نکات مهم ارتفاع صندلی است، ارتفاع به گونه ای باید تنظیم شود که آسیبی به زانوها و ستون فقرات و گردن نرساند به علت بالا بودن و یا پایین بودن ارتفاع ممکن است آسیب های جدی به بدن افراد طی نشستن متمادی بر روی صندلی های نامناسب پیش بیاید.

صندلی های مناسب، صندلی هایی هستند که ارتفاع آنها تنظیم شده است و نشیمن گاه و تکیه گاه این صندلی ها استاندارد است و دارای تشکی با کیفیت و مرغوب و البته استاندارد است که با نشستن طولانی مدت و متناوب هیچ عارضه و مشکلی برای سلامتی بدن به وجود نمی آورد. بنابراین اولین نکته حائز اهمیت جهت خرید یک صندلی اداری کیفیت و استاندارد بودن آن است و نکته بعدی قیمت مناسب این محصول است.

انواع صندلی های اداری

انواع صندلی اداری و تعمیرات نوین فیکس

صندلی های اداری انواع مختلفی دارد که بهتر است با انواع آن آشنا شوید:

صندلی مدیریتی

صندلی کارمندی یا کارشناسی

صندلی میزهای کنفرانس یا گروهی

در این مقاله سعی کردیم به اختصار به معرفی صندلی ها و مبلمان های اداری بپردازیم، حالا که با انواع صندلی های اداری و آرگونومیک آشنا شدید بهتر است به بخش تعمیرات صندلی ها بپردازیم.

اهمیت تعمیرات صندلی های اداری

در خیلی از مواقع شاید با این مسئله مواجه شده اید که صندلی که شما در طول روز و زمان ۸  الی ۱۰ ساعتی که بر روی آن نشسته اید و کار می کنید ممکن است مستهلک شده باشد و نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، ولی از آنجاییکه شما با این صندلی بسیار راحت هستید و نمی خواهید آن را از دست بدهید و یا اینکه هزینه ها و معضلات اقتصادی اجازه خرید مجدد آن را به شما نمیدهد، اولین نکته ای که به ذهن شما خطور می کند تعمیر آن است که در ذیل مفصل به این موضوع می پردازیم .

سالیان سال است  در استان تهران شرکت های بسیاری هستند که خدمات پس از فروش جهت انواع صندلی های اداری انجام می دهند و تیم های متبحری در این زمینه فعالیت می کنند. 

رفته رفته در تمام استانها و با گسترش شرکت ها  و ادارات و همچنین بالا بودن هزینه ها برای خرید مجدد این صندلی ها، نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات آن افزایش چشمگیری پیدا کرد.

تعمیرات صندلی اداری در کرج و استان های دیگر

یکی از شهر هایی که در این زمینه تخصص و تبحر دارد استان البرز و شهر کرج می باشد. تعمیرات صندلی اداری در کرج: در کرج انواع تعمیرات صندلی ها و مبلمان های اداری از جمله تعمیر جک، تعمیر نشیمن گاه صندلی ، تعمیر و تعویض چرخ شکسته صندلی ، تعمیر و تعویض پایه شکسته صندلی، تعمیر پشت صندلی، تعمیر و تعویض دسته صندلی ، تعویض و تعمیر روکش صندلی و … انجام می شود.

اکثر این تعمیرات تخصصی می باشند و در همان روز انجام می گردد، اکثر افرادی که از این صندلی ها استفاده می کنند نمی توانند برای چند روز و یا یک هفته وقت بگذارند برای ارسال و تعمیر صندلی و یا مبلمان اداری معیوب، بدین جهت بیشتر این تعمیرات در محل و در همان روز انجام می گردد و اکثر این تعمیرات تضمین شده می باشند و قطعات تعویضی نیز بیشتر اوقات شامل گارانتی می شوند. لازم به توضیح است که میانگین هزینه ها برای اکثر تعمیرات صندلی بسیار مناسب است و اغلب یک چهارم قیمت خرید یک صندلی جدید است .

تعمیر صندلی اداری در تمامی استان ها و شهرستان های ایران عزیزمان

لازم به ذکر است که تیم نوین فیکس با کادری متخصص در صورت بالا بودن تعداد صندلیهای خراب شما کادر خود را به تمامی استان های ایران اعزام میکند لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

پیرو مباحث بالا و تعمیرات صندلی اداری در کرج در این جا به رایج ترین دلایل تعمیر صندلی های اداری می پردازیم :

تخلیه گاز جک صندلی

در اکثر اوقات وقتی گاز جک صندلی اداری شما تخلیه می گردد  نیاز به تعمیر و یا تعویض جک دارید زیرا جک های صندلی اداری مهمترین بخش و عضو این صندلی ها هستند که وظیفه بالا و پایین بردن صندلی و تنظیم آن برای افراد مختلف با قد های متفاوت را دارند .

از بین رفتن رویه صندلی اداری

یکی از رایج ترین دلایل تعمیر صندلی ها، خراب شدن روکش آن ها است. نشستن مداوم روی صندلی ها و ساییده شدن آن ها باعث از بین رفتن رویه صندلی های اداری می شود. که در بعضی مواقع با رفو یا پولیش قابل تعمیر می باشد.

شکستن دسته صندلی اداری

در بعضی مواقع دیده شده است که برخی افراد دارای عادات بدی در نشستن هستند (که برای سلامتی آنها نیز مضر است) اینگونه افراد در حین کار کردن به یک سمت خم میشوند و وزن زیادی را بر روی دسته صندلی می اندازند و یا اینکه موقع برخاستن از روی صندلی فشار زیادی به دسته های صندلی وارد می کنند که باعث آسیب و یا حتی شکسته شدن دسته صندلی می گردد.

تعمیرات صندلی اداری در محل شما چه در پایتخت و چه در استان های دگر

خراب شدن پشتی صندلی اداری

برخی افراد در حین نشستن و برخاستن، فشار زیادی به پشتی صندلی می آورند و این عمل را به صورت عادت ممکن است بارها و بارها انجام دهند که  به مرور زمان باعث خراب شدن پشتی صندلی می گردد که در بیشتر مواقع نیاز به تعمیر آن است.

همانطور که در مباحث بالا اشاره شد شرکت ها و تیم های تخصصی مجربی در تهران و کرج حضور دارند که می توانند اقدام به تعمیر صندلی های اداری در محل نمایند.

امروزه شرکت ها و تیم های تخصصی ای هستند که تعمیرات صندلی اداری در قزوین را نیز به آسانی انجام می دهند و مقرون به صرفه نیز هستند و نیاز به  خرید مجدد را بر طرف می کنند. البته نه تنها در شهر قزوین بلکه در بسیاری از استانها و شهرستان های دیگر( به غیر از تهران ) از جمله تعمیرات صندلی اداری در کاشان  نیز این کار انجام می شود .

امیدواریم با خواندن این مقاله اهمیت و مقرون به صرفه بودن تعمیر صندلی و مبلمان اداری بیش از بیش برای شما روشن گردد.

میانگین امتیاز ۵/۵ تعداد رأی دهنده (۲)
Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما