منوی دسته بندی

بورس تعمیرات صندلی اداری درحسن آباد تهران

بورس تعمیر صندلی اداری در حسن آباد

صندلی ها از مهم ترین وسایل در محیط کار هستند و کارمندان ساعت ها در طول روز بر روی آن ها می نشینند. از این رو پس از مدتی دچار خرابی یا شکستگی شده و به تعمیر نیاز پیدا می کنند. با توجه به کاربردی بودن صندلی ها در صورت خرابی تعمیر آن ها باید سریعا انجام شود تا بر میزان راندمان کاری پرسنل تاثیر منفی نداشته باشد. بهتر است که تعمیرات صندلی به نیروهای متخصص سپرده شود تا بتوان نتایج رضایت بخشی را به دست آورد. اگر می خواهید با تعمیر صندلی اداری در تهران بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

تعمیر صندلی اداری خود را به متخصصین این حوزه بسپارید

رایج ترین اشکالات در صندلی های اداری

مشکلات متعددی ممکن است در صندلی های اداری به وجود آید که به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز پیدا کنند. از جمله این مشکلات رایج می توان به موارد زیر اشاره نمود.

نشست و تعمیر صندلی کامپیوتر و اداری

صندلی های پنوماتیک یا بادی یکی از مهم ترین مشکلاتی که دارند این است که معمولا بعد از مدتی دچار نشست می شوند که اغلب اوقات علت آن خرابی سیلندر گاز است. در واقع این سیلندر گاز است که موجب حفظ فشار جهت بالا بردن صندلی می گردد. تعمیر سیلندر و تعویض آن با یک سیلندر جدید کار بسیار ساده ای است و به راحتی می توان آن را انجام داد.

احساس ناپایداری

گاهی اوقات با نشستن بر روی صندلی فرد احساس ناپایداری خواهد داشت که به پایه صندلی مربوط می شود. از این رو نیاز است که پایه صندلی و اجزا و قطعات متصل به آن به خوبی بررسی شوند تا در صورت خرابی تعمیر شوند. در چنین مواردی نیازی به خرید صندلی جدید نمی باشد و کافی است که صندلی را به یکی از مراکز تعمیر صندلی اداری در تهران یا شهر محل سکونت خود بسپارید تا قطعات معیوب تعمیر یا تعویض شوند و این ناپایداری در صندلی رفع گردد.

حرکت نکردن صندلی

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود صندلی های اداری به تعمیر نیاز پیدا کنند حرکت نکردن صندلی و چرخ های آن است. در واقع هنگامی که صندلی به سختی حرکت می کند مشکلی در چرخ ها ایجاد شده است. در چنین مواقعی نیاز است که بررسی کنید چیزی به چرخ ها نچسبیده باشد و آن ها را روغن کاری کنید. درصورتی که مشکل رفع نشود نشان دهنده ناسالم بودن چرخ ها است و باید صندلی جهت تعمیر به شرکت های تعمیر صندلی اداری حسن آباد بسپارید تا در اصرع وقت صندلی سالم و تعمیر شده را به شما تحویل دهند.

خرابی پشتی صندلی

حرکت پشتی صندلی بسیار اهمیت دارد و موجب می شود که فرد از ساعت ها نشستن بر روی صندلی کمتر احساس خستگی داشته باشد. گاهی اوقات سست شدن پشتی صندلی باعث می شود که فرد مجبور شود برای رفع خستگی از صندلی خارج گردد در صورتی که کافی است پشتی صندلی بررسی شود و مجددا پیچ شود.

تعویض تمامی قطعات صندلی اداری در تهران

در چه مواردی می توان تعمیر صندلی را در محل انجام داد؟

تعمیر صندلی اداری همیشه نیاز نیست در مرکز تعمیر صندلی انجام شود و در برخی از موارد و خرابی ها می توان در همان محل کار تعمیرات را انجام داد. در مواقعی که صندلی به تعویض قطعات نیاز داشته باشد و این خرابی مربوط به پایه صندلی، جک صندلی، مکانیزم آن، چرخ صندلی و … باشد نیروهای متخصص تعمیرات می توانند در محل اقدام به تعویض قطعات نمایند. اما در صورتی که صندلی به تعویض فوم، رویه کوبی، جوشکاری و … نیاز داشته باشد باید حتما صندلی به کارگاه تعمیرات نوین فیکس منتقل شود.

گارانتی تعمیرات صندلی اداری در نوین فیکس

نکاتی در مورد تعمیر صندلی اداری

پیش از آنکه برای تعمیر صندلی اداری در تهران اقدام کنید بهتر است که مواردی را در نظر بگیرید. در واقع باید بررسی کنید که تمامی قطعاتی که در صندلی شما استفاده شده اند دارای ضمانت نامه هستند یا خیر و حتما در فاکتور قید شده باشند. همچنین برای اطمینان از نتایج کار از تعمیر کار درخواست کنید که ابتدا چند نمونه از کارهای قبلی خود را به شما نشان دهند تا از مهارت و کیفیت کار او آگاه شوید. علاوه بر موارد ذکر شده حتما عکس صندلی که می خواهید تعمیر کنید را برای نیروی تعمیر کار ارسال نمایید تا پیش از ارسال صندلی به محل تعمیر هزینه نهایی آن مشخص گردد. توجه کنید که قطعات تعویضی را از چه برندهایی انتخاب نموده است زیرا در صورتی که قطعات کیفیت لازم را نداشته باشند و مرغوب نباشند پس از مدت کوتاهی صندلی ها مجددا به تعمیر نیاز پیدا می کنند و امری هزینه بر است. بهترین جک های موجود در بازار تایوانی هستند و دقت کنید که تعمیرکار حتما از برندهای جک تایوانی به کار برده باشد.

هزینه تعمیر صندلی اداری

هزینه تعمیرات صندلی اداری در نوین فیکس در حسن آباد تهران

تفاوتی ندارد که می خواهید تعمیر صندلی اداری حسن آباد انجام دهید یا شهر و منطقه ای دیگر بهتر است که پیش از سپردن کار به تعمیر کار از هزینه های نهایی مطلع شوید. در واقع امروزه به دلیل افزایش قیمت تمامی قطعات و نوسانات قیمتی که در بازار وجود دارد گاهی اوقات واقعا تعمیر صندلی مقرون به صرفه نخواهد بود. به طوری که با خرید یک صندلی جدید هزینه کمتری بر شما متحمل می شود و صندلی طول عمر بیشتری نیز خواهد داشت.

بنابراین ابتدا بررسی کنید که کدام قطعات صندلی خراب است و به تعمیر نیاز دارد و با توجه به هزینه نهایی پیشنهادی تعمیر کار جهت تعمیر صندلی تصمیم گیری نمایید. البته تعمیر صندلی نیز در صورتی که توسط نیرو متخصص و به خوبی انجام شود علاوه بر اینکه موجب زیبایی صندلی خواهد شد طول عمر صندلی اداری را نیز افزایش می دهد.

امروزه مراکز تعمیر صندلی اداری و مبلمان متعددی در تهران و سایر شهرها وجود دارد که خدمات تعمیر صندلی را ارائه می دهند. از این رو به راحتی می توانید با برقراری تماس با آن ها و استفاده از راهنمایی ها و پیشنهادات کارشناسان آن ها و مقایسه چند شرکت تعمیر صندلی مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید و تعمیر صندلی های اداری خراب خود را به آن بسپارید. لازم به ذکر است که اغلب این شرکت ها دارای وب سایت یا پیج یا کانال در شبکه های اجتماعی هستند که به راحتی می توانید نمونه کارهای آن ها را مشاهده نمایید.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما