منوی دسته بندی

بررسی و قیمت گذاری تعمیر صندلی اداری در خیابان حافظ تهران

قیمت تعمیرات صندلی اداری در حسن آباد تهران

هزینه تعمیر صندلی در خیابان حافظ تهران، با در نظر گرفتن قیمت قطعات خراب شده و یا نوع آسیب دیدگی صندلی مشخص می شود و هر چه قطعات بیشتری از صندلی تان خراب باشد هزینه تعمیر آن بیشتر است.

در تعمیر صندلی باید قیمت قطعات صندلی را در نظر بگیرید تا مقرون به صرفه باشد

از آن جایی که در خیابان حافظ تهران، اکثر مغازه ها کار تعمیرات صندلی اداری را انجام می دهند، می توان گفت که هزینه تعمیر در این مکان نسبت به جاهای دیگر ارزان تر و به صرفه تر است!

همان طور که می دانید؛ استفاده طولانی مدت از صندلی های اداری به مرور زمان منجر به آسیب دیدگی آن خواهد شد و مسلما نشستن بر روی یک صندلی خراب، بسیار آزار دهنده می ‌باشد و می تواند تأثیرات منفی بر روی عملکرد افراد به جای بگذارد.

به همین علت اگر زمانی قطعه ای از صندلی تان خراب شد، بهتر است آن را تعمیر کنید و به سراغ خرید صندلی جدید نروید، زیرا صندلی تان بعد از تعمیر شدن فرقی با یک صندلی جدید ندارد.

در هنگام خرید صندلی اداری توجه داشته باشید که یک جنس با کیفیت و مرغوب را انتخاب کنید تا به مرور زمان کم تر آسیب ببیند و نیازی به تعمیرات هزینه بر نباشد. همچنین سعی کنید تا حد ممکن از آن به صورت صحیح نگهداری کنید و با نحوه تعمیرات صندلی آشنا شوید.

صندلی های اداری نقش پر رنگی در زندگی افراد دارند زیرا نصف بیشتری از روز از آن استفاده می کنند. از این رو آشنا بودن با نوع تعمیرات می تواند به افراد بسیار کمک کند تا در زمان سریع تر بتوانند آن قطعه آسیب دیده را تعمیر کنند و مانند روز اول از آن را مورد استفاده قرار دهند.

تعمیر کاران صندلی قیمت و اجرتشان به چه عواملی بستگی دارد

قیمت تعمیر صندلی اداری به میزان خرابی قطعه معیوب و یا نیاز داشتن به تعویض آن قطعه بستگی دارد اگر برای شما استعلام قیمت از شرکت های مختلف اهمیت بالایی دارد بهتراست لیست قیمت موجود در سایت های تعمیر صندلی را با هم مقایسه،بهترین  قیمت  و صد البته بهترین کیفیت قطعات مصرفی آن شرکت که با سابقه کاری آن برند و شرکت مربوطه مشخص می شود بهترین خدمات را دریافت کنید تا به دردسر در تعمیرات تجهیزات محل کار خود نیفتید تا با خیالی آسوده از صندلی تازه تعمیر شده خود بهترین کارکرد را بگیرید تا به مشغله های کاری خودتان بپردازید.

خدمات ارائه شده در تعمیرات صندلی اداری نوین فیکس

  • تعویض چرخ
  • تعویض پایه
  • تعیوض جک
  • تعویض مکانیزم
  • تعویض دسته و پد دسته
  • تعویض روکش وفوم
  • تعویض کلاف
در هنگام خرید صندلی اداری با انتخاب صحیح صندلیتان به مرور زمان کم تر آسیب میبیند و نیازی به تعمیرات هزینه بر ندارید

صندلی اداری آسیب دیده را چگونه باید تعمیر کرد؟

برای تعمیر صندلی ابتدا باید تمامی قطعات آن را از یکدیگر جدا کنید، سپس به دنبال پیدا کردن قطعه آسیب دیده باشید. اگر مکانیزم صندلی آسیب دیده بود، آن را جدا کنید و کار جوشکاری را انجام دهید.

بعد از آن جک صندلی را باز کنید و مورد بررسی قرار دهید، اگر نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد در این قسمت انجام می شود.

پس از تعمیر جک، نوبت به باز کردن چرخ ها می رسد و در صورت لزوم چرخ ها را تعویض کنید.

گاهی اوقات ممکن صفحه نشیمن صندلی اداری خم شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، اگر با چنین شرایطی رو به رو شدید؛ ابتدا پیچ ها را باز کنید و آن را بیرون بیاورید. اگر صفحه نشیمن خم شده بود، با چکش چند ضربه آرام به آن بزنید تا صاف شود و دوباره آن را نصب کنید. اما اگر بر روی صفحه سوراخ و یا شکستگی ایجاد شده بود بهتر است آن را تعویض کنید.

اگر بخواهید کار تعمیر رویه صندلی اداری را انجام دهید، باید بدانید که چرم یا پارچه صندلی از قسمت پشتی و نشیمن گاه جدا می شوند. معمولا کار تعویض و یا تعمیر رویه صندلی توسط خیاط انجام می شود اما اگر خودتان هم بلد باشید می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

برای تعمیر رویه صندلی اداری باید صندلی به اصطلاح شکافته شود

انواع روکش صندلی اداری

روکش های صندلی اداری به ۲ دسته؛ پارچه ای و چرم تقسیم می شوند که هر کدام از این روکش ‌ها دارای مدل ‌های مختلفی هستند. معمولا از روکش های جنس چرم برای مکان های اداری استفاده می شود اما تنوع رنگی روکش پارچه ای بیشتر است.

هنگامی که پارچه صندلی تان آسیب دید، شما می توانید به راحتی کار تعمیر صندلی را شروع کنید و هر مدلی که دوست داشتید برای روکش آن انتخاب کنید.

محاسبه ی قیمت قطعات و رویه کوبی صندلی اداری

مرکز فروش قطعات صندلی اداری در تهران واقع در اسلامشهر تهران هستش و تعمیرات صندلی اداری در خیابان حافظ، اما چه عواملی روی قیمت تاثیر گذار هست؟ آیا قبل از تعمیر می توان از قیمت تعمیرات آگاه بود؟ چرا قیمت های شرکت های مختلف با هم فرق دارد؟ و…

در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم

قیمت تعمیرات کاملا به میزان خرابی و قطعات معیوب و نوع قطعه بستگی دارد در ابتدا باید بگوییم که صندلی از 8 الی 10 قطعه اصلی ساخته شده است که می توان در آن از قطعات بی کیفیت و فیک استفاده کرد و یا میتوان از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده کرد که کیفیت و خروجی کار یک صندلی با دوام بالا می شود که ارگونومی و سال های سال برای ما کار می کند و به بدن و سلامتی ما آسیب نمی رساند.

در تعمیرات هم به همین صورت هست به جای چرخ ژله ای می توان از چرخ طرح ژله ای و چرخ استخونی و در پایه ها از ورق هایی با ضخامت کمتر استفاده و در جک ها از جک های چینی در جه 3 و بی کیفیت و غیره استفاده کرد که عمر کوتاهی دارند و شما رو دوباره به دردسر تعمیرات صندلی اداری می اندازند، قیمت قطعات صندلی اداری بستگی به نوع به کار رفته در صندلی شما، نوع و برندی که شما می خواهید استفاده کنید،متفاوت است.از آن جایی که می دانید قیمت هر قطعه بستگی به نوع،کیفیت و سازنده آن فرق میکند و شما می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر صندلی اداری درمحل،نوین فیکس لیست قیمت تمامی قطعات صندلی را مشاهده و یا با شماره های ما در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نکات مهم برای تعویض روکش صندلی اداری

  • برای تعمیر و یا تعویض رویه صندلی اداری باید اول از همه صندلی را باز کنید. باز کردن صندلی ‌های اداری با وجود مدل‌ های مختلف و زیاد، اصلا کار سختی نیست و ره راحتی می توانید آن را انجام دهید.
  • صندلی را روی زمین بر گردانید و به ترتیب پیچ های آن را باز کنید. توجه داشته باشید که برای تعویض روکش صندلی باید به طور کامل قسمت نشیمن گاه و پشتی را جدا کنید.
  • در ادامه به اندازه نشیمن گاه، صندلی و پشتی پارچه برش دهید، توجه داشته باشید که هر چه ضخامت صندلی شما بیشتر باشد باید قسمت بیشتری را قبل از برش در نظر بگیرید.
  • هنگام تعمیر صندلی، نگران پارچه های اضافی نباشید زیرا شما می‌ توانید پارچه اضافی را در مراحل بعدی ببرید.
  • بعد از انجام این مراحل نوبت به نصب صحیح پارچه می رسد. هنگام نصب، شما باید پارچه را به طور کامل بکشید و سپس آن را منگنه کنید. دقت کنید که روکش صندلی به مرور زمان شل می‌ شود و درصورتی که آن را محکم نصب نکنید، در آینده باید مجددا صندلی را باز کنید.
  • مرحله بعد نوبت به منگنه کردن است، اولین سمت را که منگنه کردید پارچه را کاملا بکشید و روبروی آن را منگنه کنید. گوشه ‌ها را با دقت بیشتر منگنه کنید، زیرا در ظاهر صندلی شما تاثیر مستقیمی دارند.
  • در آخر پارچه های اضافی را برش بزنید تا صندلی اداری تان جلوه بهتری داشته باشد.

زمانی که نیاز به تعمیر صندلی و یا تعویض روکش داشته باشید، می توانید از همان مدل روکش صندلی خود، از چرم یا پارچه جدید استفاده کنید. در بعضی از موارد روکش صندلی شما نیاز به تعویض ندارد و خودتان به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید.

روکش صندلی اداری، یکی از پرهزینه ترین اقدامات در زمان تعمیرات صندلی اداری است به همین علت بهتر است خودتان این کار را انجام دهید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید و بی خود پول تان را هدر ندهید.

برخی افراد ترجیح می دهند که کار تعمیرات را به دست افراد حرفه ای تر بسپارند، از این رو می توان گفت که هزینه تعمیرات و تعویض روکش به نوع صندلی، روکش چرمی یا روکش پارچه ای بستگی دارد و هر چه جنس روکش مرغوب تر باشد، هزینه آن بیشتر است.

پیشنهاد می کنیم با مورد بررسی قرار دادن قیمت‌ های پیشنهادی برای تعمیر صندلی اداری در تهران و همچنین سوابق افراد تعمیر کار و متخصصین تعمیر صندلی اداری، بهترین گزینه را انتخاب کنید تا به بهترین نحو ممکن صندلی تان را تعمیر کنند.

تعمیر کدام قطعه بیشترین درخواست را دارد

در هر فضای کاری و اداری معمولا از میز و صندلی استفاده می شود مخصوصا در شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی و بر اثر استفاده مدام درطول روز آسیب می بینند و به مرور زمان نیاز به تعمیر پیدا می کنند. بعضی از قطعات در معرض خرابی بیشتری قرار دارند که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • شکستن چرخ ها بر اثر تحمل نکردن وزن
  • روان نبودن چرخ ها به دلیل گیر کردن پرز و مو
  • شکستن یا کج شدن پایه به علت پرت شدن روی صندلی
  • خالی شدن گاز جک صندلی به علت پریدن روی آن و گاز خالی کردن به مرور زمان
  • شکستن مکانیزم صندلی به علت استفاده و نشستن ناصحیح روی آن
  • خرابی فوم صندلی به علت نشستن زیاد و افت کردن فوم صندلی
  • پارگی چرم صندلی به علت برخورد اشیائ نوک تیز
Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما