منوی دسته بندی

بازسازی و تعویض پایه صندلی اداری در محل

پایه نگهدارنده اصلی صندلی اداری

در صورت استفاده بلند مدت از صندلی های اداری، ممکن است آن ها دچار آسیب و خرابی شوند از این رو چون بیشتر وقت خود را در روز با صندلی سپری می‌ کنید باید در صورت بروز هرگونه آسیب فورا آن را تعمیر کنید.  گاهی ممکن است تعمیرات صندلی جک دار پر هزینه باشد، به همین علت بهتر است در حفظ و نگهداری آن ها به نکات لازم و ضروری توجه کرد و در مواقع لازم حتما به تعمیر صندلی اداری بپردازید تا مشکل آن دو چندان نشود.

انواع پایه صندلی اداری مدیریتی، کارمندی، کنفرانس

قطعات اصلی تشکیل دهنده صندلی اداری

  • پشتیبان کمری صندلی اداری
  • پوشش جک صندلی اداری
  • پد دسته صندلی اداری
  • دسته صندلی اداری
  • پشت ‌سری صندلی اداری
  • چرخ صندلی اداری
  • پایه صندلی اداری
  • جک صندلی اداری
  • مکانیزم صندلی اداری

چگونه پایه صندلی اداری را تعویض کنیم و به چه ابزاری نیاز داریم

برای تعویض پایه صندلی اداری اول باید صندلی را بر عکس کرده طوری که پایه های صندلی اداری رو به هوا باشد. در ابتدای امر باید پایه صندلی چرخدار قدیمی خود را که خراب است از جایی که داخل جک هست در بیاورید و بعد مراحل زیر را طی کنید برای تعویض پایه به یک چکش و اسپری روان کننده نیاز داریم تمامی مراحل تعویض پایه به طور کامل در ویدیو توضیح داده شده.

پایه فلزی و پلاستیکی در تعمیرات صندلی اداری

بعد از این که صندلی اداری را بر عکس کردیم و فهمیدیم پایه صندلی ما فلزی هستش با کمک اسپری روان کننده درز بین پایه صندلی اداری و جایی که جک صندلی اداری داخل هم رفته است را اسپری کرده و بعد از مدت دو الی سه دقیقه با کمک یک نفر دیگر پایه صندلی را با کمک هم بالا گرفته و به انتهای پوسته جک با ضربات چکش ضربه زده و پایه صندلی فلزی مان را در می آوریم

اگر پایه صندلی ما پلاستیکی بود همین مراحل را طی میکنیم تا پایه صندلی چرخدار ما در بیاید اما اگر به مشکل خوردیم توی این مسیر یعنی اگر پوسته جک به راحتی ضربات چکش در نیامد و پوسته جک در پایه صندلی گیر کرده بود باید با کمک یک جسم استوانه ای یا یک پوسته جک دیگر کمک بگیریم که پوسته دوم را بالای پوسته جک صندلی خودمان گذاشته و به پوسته دوم ضربه میزنیم تا جک و پایه از هم جدا شوند و بعد از این مراحل پایه جدید را جایگزین میکنیم و اگر قسط دارید از چرخ های قدیمی خود استفاده کنید در اموزش قبلی تعویض چرخ رو به طور کامل توضیح دادیم.

تعمیرات پایه صندلی اداری

پایه صندلی اداری با ظاهری مختلف و در شکل های گوناگون تولید می شوند که همه آن ها یک وظیفه را بر عهده دارند. پایه صندلی اداری قطعه ای است که در انتهای جک صندلی قرار می گیرد و در هر قسمت آن یک چرخ وصل می شود. مقاومت این پایه و پره های آن، در مقاومت و استحکام صندلی اداری بسیار تاثیر گذار هستند. اما اگر زمانی به آن ها آسیب وارد شد، برای تعمیرات پایه صندلی اداری ابتدا باید نگاهی به تمام چرخ ‌های آن بی ‌اندازید تا از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.

پایه صندلی اداری پنج پر تمام وزن را تحمل میکند

اگر چرخ های صندلی هم آسیب دیده بودند، اصلا نگران نباشید زیرا هم پایه و هم چرخ ‌های صندلی اداری قابل تعویض هستند و نیازی به صرف هزینه دوباره برای خرید یک صندلی اداری جدید ندارید. شما می توانید با کم ترین هزینه ممکن تمام قطعات آن را تعویض و یا تعمیر کنید. به طور کلی می توان گفت که کیفیت پایه صندلی رابطه ای مستقیم با مدت زمان و طول عمر آن دارد، زیرا در صورت ایمنی و استاندارد نبودن پایه، جک صندلی نیز کهنه می شود و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.

بهتر است از تمام لوازم جانبی صندلی اداری به خوبی نگهداری و محافظت کنید تا دیگر نیازی به تعمیر نباشد. اما در بیشتر مواقع شما می توانید با تعویض و یا تعمیر قطعات صندلی، آن را به یک صندلی جدید و نو تبدیل کنید. برای تعمیر پایه صندلی پیشنهاد می شود از پایه فلزی، استفاده کنید زیرا استحکام بیشتری نسبت به جنس پلاستیکی دارد و طول عمر آن زیاد تر است.

پایه های فلزی و پلاستیکی

معرفی جنس پایه صندلی اداری

  1. پایه جنس پلاستیکی

پایه های پلاستیکی معمولا دارای ۳ دسته؛ پایه بزرگ، پایه کوچک و پایه متوسط هستند و می توانید با توجه به اندازه و نوع صندلی تان بهترین گزینه را برای آن بخرید.

  • پایه جنس فلزی

پایه های فلزی قطعا نسبت به پایه های پلاستیکی، از استحکام بیشتری برخوردار می باشند. این پایه نیز در ۳ دسته؛ بزرگ، متوسط و کوچک طبقه بندی می شود و شما می توانید در هنگام تعمیرات پایه صندلی اداری از آن ها استفاده کنید.

یک صندلی اداری که دارای ۵ پایه می باشد، مسلما وزن بیشتری را تحمل می کند و نسبت به صندلی های ۳ یا ۴ پایه بیشتر استفاده می شوند. اگر صندلی اداری شما ۵ پایه داشته باشد، احتمال واژگون شدن صندلی و زمین خوردن تان خیلی کمتر از صندلی های دیگر است. ظاهر و نوع اتصال چرخ در صندلی های اداری با یکدیگر کاملا متفاوت است. اگر در هنگام خرید به نوع و چگونگی اتصال چرخ ‌ها و پایه های صندلی دقت کنید، پس از مدتی که آن ها دچار مشکل شدند، می ‌توانید با تهیه‌ کردن نمونه ای مانند آن، شخصا اقدام به تعویض و تعمیر کنید. تعمیرات صندلی جک دار خیلی سخت نیست زیرا اکثر قطعات آن اداری عملکرد ساده ای می باشند و در کم ترین زمان ممکن درست می شوند.

هزینه تعویض پایه صندلی اداری در تهران چقدر است

اگر پایه صندلی جکدار شما و تعمیر صندلی اداری شما را مجاب کرده که باید صندلیتان را عوض کنید باید بگوییم قیمت های صندلی بسیار بالا رفته است و امکان تعویض صندلی جدید با این قیمت های عجیب و غریب شاید فراهم نباشد پس بهتر هستش صندلی خودمان را تعمیر کنیم

در آموزشی که ما در اختیارتون  گذاشتیم سعی بر این شد که تمام مراحل جزء به جزء توضیح داده شده باشد که برای شما عزیزان ویدیو هم قرار داده شده از نحوه تعویض پایه صندلی اداری شما در هر مرحله میتوانید از نوین فیکس کمک بگیرین تا تعمیر صندلی شما به بهترین شکل انجام بپذیرد

در انتها هزینه های تعمیر صندلی در صفحه تعمیر صندلی در محل سایت نوین فیکس هست و ما سعی میکنیم همیشه آن را بروز نگه داریم تا شما عزیزان در دام کلاهبرداران نیوفتید همچنین میتوانید از طریق شماره های ما در تماس باشید تا قیمت دقیق را به شما اعلام کنیم.

نکات مهم برای خرید صندلی اداری

  • از خرید صندلی های ارزان و بی کیفیت خودداری کنید.
  • اگر هزینه لازم برای خرید صندلی گران قیمت را دارید، بهتر است صندلی های ارگونومیک انتخاب شوند.
  • در زمان خرید صندلی توجه کنید که حداقل صندلی انتخاب شده، قابلیت تنظیم را داشته باشد.
  • برای مقاومت بیشتر صندلی بهتر است گزینه ای را انتخاب کنید که از فوم سرد در صندلی استفاده کرده اند.
صندلی با کیفیت دیرتر نیاز به تعمیرات صندلی دارد
  • فرقی ندارد که جنس روکش صندلی از پارچه یا چرم باشد اما اگر کیفیت مناسبی نداشته باشند خیلی زود خراب می شوند و باید کار تعمیرات صندلی جک دار، برای تعویض روکش را انجام دهید.
  • مسلما بهترین صندلی، صندلی است که شما در طول ساعات طولانی بتوانید به راحتی روی آن بنشینید. به همین علت راحتی آن را در اولین مرحله برای انتخاب قرار دهید.
  • به چگونگی قرار گرفتن قطعات به کار رفته در صندلی مانند مکانیزم، جک و فوم توجه داشته باشید.
  • اگر وزن تان بالا است، پیشنهاد می شود صندلی با پایه های پلاستیکی نخرید و یک صندلی اداری با پایه های فلزی گزینه مناسب تری می باشد.

مهمترین عاملی که باید  برای ایجاد یک محیط کار اداری مناسب رعایت نمود، استفاده از صندلی های اداری استاندارد و ایمن می باشد. زیرا پرسنل کاری یک محیط اداری باید امکان نشستن راحت و انجام وظایف را بدون این که خسته شود، داشته باشد. تمام لوازم جانبی صندلی اداری و خود آن باید از عوارض درازمدت استفاده از صندلی جلوگیری کنند و در عین حال افراد به راحتی قادر به انجام حرکات دلخواه خود باشند. همچنین صندلی های اداری باید حتما دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی بلند با طراحی منطبق با انحنای ستون مهره ها باشند.

همان طور که می دانید؛ انتخاب صندلی اداری از آن کارهایی است که در نگاه اول ساده به نظر می ‌رسد، اما اصول و نکات بسیار مهمی دارد که باید قبل از خرید حتما به آن ها توجه کنید. تا این قسمت از مطلب نیز متوجه شدید که تعمیرات صندلی جک دار خیلی کار سخت و دشواری نیست و هر کسی می تواند با رعایت کردن یک سری اصول و قواعد دست به تعمیر بزند. اما این نکته مهم را هم به خاطر بسپارید که اگر هیچ آشنایی با قطعات صندلی و همچنین قسمتی که آسیب دیده است ندارید، پیشنهاد می کنیم کار را به دست یک فرد ماهر در خصوص تعمیر صندلی بسپارید و با خیال راحت منتظر درست شدن آن بنشینید.

نگهداری صحیح از پایه صندلی چرخدار و جکدار

همیشه در نگهداری وسایل به ما گفته شده که هرجور باهاش تا کنی همون جوری هم بهت سواری میدهد صندلی و تعمیر صندلی اداری و حتی تعویض پایه صندلی اداری هم از این موضوع مبرا نیست و باید با صندلی به نرمی استفاده کرد تا دجار مشکل و تعمیرات صندلی نشود همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی نشستید روی صندلی با آن حرکت نکنید اگر زمینی که صندلی شما روی آن قرار دارد شیب دارد یا از آن بدتر تو رفتگی دارد این ها همه باعث خرابی پایه شده و با یک سری نکات ابتدایی میتوان از صندلی استفاده بهینه کرد تا نیازی به تعمیر صندلی اداری در محل نداشته باشد همان طور که قبلا گفته شد برای استعلام قیمت و مشاوره می توانید با شماره های ما در تماس باشید تا به شما برآورد دقیقی از هزینه تعمیر پایه صندلی به شما داده شود.

Ali Yousefiha وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما